وقتی زمان ترک چیزی برسه خودش میره چندان نیاز به مبارزه نیست. کافیه عمیقا درک کنم که فلان عادت خوب نیست آزارم میده و باید متوقف بشه. اما ترک ادمها مثل ترک چیزها نیست. گاهی مجبور به ترک کسی میشی که اصلا زمانش نیست و ….
چی میخواستم بگم حالا؟ اه رشته افکار رفت از دستم. ببین چه وضعیه یادم میره چی میخواستم بگم. مثل امروز که راهی را که دها بار رفتم و برگشتم را گم کرده بودم. راه که میرم کلا تو دنیای دیگه ای هستم امروز یک ایستگاه قبل از ایستگاه مدرسه پیاده شدم و دقیقا نیم ساعت کوچه به کوچه گشتم اخرش برگشتم ایستگاه و قطار گرفتم رفتم مدرسه پیاده روی هم به گم شدن ختم شد.
من هنوز از کائنات سپاسگزارم چون شاید خیلی فاجعه نباشه ادم گاهی اینطوری گیج و گم بشه بهتر از خیلی اتفاق های دیگه است که ممکن بود بیافته….

پاسخی بگذارید

