بعد از دو روز تحمل هوای بارانی بلاخره امروز عصر طاقتم طاق شد. چترم را برداشتم رفتم بیرون.

سه ساعت رفت و برگشتنم به خانه شد.

با دوستی که قرار داشتم، چای خوردیم. گفتم که این روزها کاملا حالم دگرگون است یک چیزهایی میخواهم که خودم هم نمیدانم. نمیدانم چی حالم را خوب میکند که همان را طلب کنم.

دوست گفت ریلکس مای دیر!

به چشماش نگاه کردم دیدم که من دارم برای کی میبافم؟ همدیگر را درک نمیکردیم اما حداقل کار خوبش این بود که به حرفهایم گوش داد و معذرت خواست از اینکه نمیفهمد.

لبخند زدم و گفتم بخشیدم.

به چای خیره شدم و اشک ریختم و دوباره دلم هوای مادرم را کرد. دوستم بالای سرم ایستاد سرم را نوازش داد و من گریه کردم انقدر که ارام شدم.

وقت خداحافظی هنوزم من ابری بودم نتوانستم بخاطر گوش سپردن به دلتنگی هایم ازش تشکر کنم ولی حالا فکر میکنم که چقد خوش شانسم که این سر دنیا با اینکه ادمها زبانم را درک نمیکنند باز کسی مستمعم هست و همچین ادمی سر راه منم قرار گرفته.

آره باید بخاطر حداقل ها خوشحال بود.

 

 

1 دیدگاه برای «»

پاسخی بگذارید

