رابطه بهتر


خودم را میگذارم جلوی چشمام. نگاه میکنم به خودم. چشمهایم را میبندم و به پنج سال قبل فکر میکنم به اینکه ان زمان چه ایده ال هایی داشتم، آرزوهایم چه بود، الان چقدر نسبت به ان زمان تغییر کرده ام، به چه چیزهایی رسیده ام و چقدر ایده ال هایم تغییر کرده.

می بینم که چه طوفانی به پا شده. چقدر این ادم عوض شده. به چه چیزهایی فکر میکردم و الان چه نقدهایی روی طرز فکر ان زمانم دارم. بعد حلاجی میکنم. نوبت به تغییر رسیده. چه ابعادی از شخصیتم را دوست ندارم. دلیل بعضی رفتارهایی که دوست ندارم چیست؟ و چرا وقتش نرسیده که تغییرشان بدهم؟

همه اینها از زمانی شروع شد که تصمیم گرفتم چهل روز روزه ارامش بگیرم. از رسانه ها امدم بیرون، اخبار را تعطیل کردم حتی رابطه با ادمها در دنیای واقعی به رابطه با چند نفر ختم شد. تغییر طرز فکر خود دنیای اطراف حتی ادمهای اطراف را عوض میکند.

چند تغییر گفتاری. حذف بعضی کلمات از دایره لغات ذهنم.

چند تغییر در روابط خصوصی.

چند تغییر در برخورد با ادمهای اطرافم.

چند تغییر در احساسم.

چند تغییر در اعتقاداتم.

چند تغییر در اخلاقم.

همه اینها برای ایجاد رابطه بهتر و احساس دلپذیرتر با شخصیت محکم و مقتدر خودم هست. فقط برای رابطه بهتر با خود خودم و نه هیچ کس دیگر.

 

 

پاسخی بگذارید

