بله بعد از یک طوفان شدید، و طی شدن روزهای روزه آرامش حالا وقت این رسیده که به گوشه ای بخزم و پاهایم را زیر افتاب دراز کنم، عینک نیمه دودی که یادگار کابل است را به چشم بزنم و به هیچ چیز جز خودم و زندگی کاملا شخصیه شخصی ام فکر نکنم. حتی به آن هم فکر نکنم. فقط به خودم برسم.

1 دیدگاه برای «»

  1. سلام عرض ادب، بسیار خوشحالم که با شما از طریق سایت جمهوری سکوت آشنا شدم، من هم یک وبلاگ نویس هستم اما نه چندان فعالیت های دارم، حال که با شما آشنا شده‌ام می خواهم از وبلاگ تان استفاده خوبی نماییم.

پاسخی بگذارید

