معرفی من


برای چند سال این نوشته در بیوگرافی وبلاگم بود. خواستم امروز عوضش کنم دیدم. گفتم برای خاطره هم شده نگه اش دارم:

دوران کودکی و نوجوانی را در عالم مهاجرت گذراندم. به امید ادامه تحصیل و زندگی بی منت، به همراه همه آلام و خاطرات دوران مهاجری به افغانستان آمدم. خانواده ای روشن فکر در عین حال با ایمان دارم عاشق پیشرفت وطن به خصوص زنان وطن ام  هستم. بلند پروازی هایم گاهی کار به دستم می دهد. عاشق شوهرم هستم او هدیه الهی است که خداوند در افغانستان به من هدیه کرد.

 

1 دیدگاه برای «معرفی من»

  1. چه خوب خوش بحالت که خانواده ای روشنفکر داری و شوهری که عاشقش هستی .حسودیم شد .برایت ارزوی سلامتی می کنم

پاسخی بگذارید

