طعم بردن


پشه!
نمیگفتی پشه همش دست رقیبه
اه اشتباه گفتم رنگ دست اونهاست…

موج کشتی را تکان میدهد، کنار این چهار نفر روی گوشه میز سر گذاشتم و احساس شدید سرما میکنم. کنار کسانی که با لباسهای نازک نشسته اند کاپشن پوشیدم و سردمه.
به آرامی بازی میکنند، رنگ، رنگ کود، برد باخت…
گزارشگر کشتی درباره مسابقه هاکی روی یخ تیم سوئد با یک کشور دیگر گزارش میدهد و انگار خوشحالند دارند میبرند.
می برند!
چقدر دلم برای بردن تنگ شده، خیلی وقت است ک برد و باختی در کار نیست، اصلا رقابت نیست. چیزی شبیه تقلاست. دلم برای آن دختر روشن بین تنگ شده، آن که در اوج سختی ها امیدوار بود.
امیدهای این روزهایم با 19 سالگی خیلی فرق کرده. از یک آدم ایده آلیست بی رقیب به یک موجود رئالیست که بسیاری اما و اگر و شایدها در راه رسیدن به کوچکترین آرزوهایش را میسنجد. شاید خاصیت دهه سوم زندگی این است. چقدر سخت بود برایم که باور کنم از دهه دوم به این سادگی پرت شوم بیرون و دستم خالی باشد.
مینویسم و خیره به دریا چقدر عمیق دلم برای آن دختر تنگ شده.برای دل دریایی اش. ریسکهایش و همه ارزوهایی که روزی در دستش بود.
چرا همش رنگ میایی پایین؟ همه رنگ هایم دارد میسوزد یک چیز دیگه بیا پایین…. گزارشگر بلندگو را خیلی وقته کنار گذاشته بازی تمام شده، بردند!
بردن… چقدر دلم برای بردن تنگ شده،

image

1 دیدگاه برای «طعم بردن»

  1. سلام استاد! نوشته های تان رفیق خوبی هست برایم Mustafa Sirat General Manager of Performances Appraisal General Directorate of Human Resources (GDHR) Ministry of Public Health (MoPH) Office Email: msirat2@gmail.com  Skype: mustafa.sirat1 Mob: +93(0) 794-217733 Office Phone: 020(0)2310797  

پاسخی بگذارید

