شب گردی های سئول


چند روزه که امدم کره جنوبی، کشوری که عاشق دیدنش بودم و خیلی خوشحالم که انتخاب رویام اشتباه نبوده. حتما سئول جای زیبایی است و دوست خوب است که همیشه دنیا ادم را قشنگ تر میکنه و من خوشحالم که زکیه و البته زهرا هم اینجا درس میخوانند. دو روز کنفرانس عمومی هفتمین دوره صدای زنان فمنیست کشورهای اسیایی در دانشگاه بین المللی زنان کره جنوبی برگزار شد و من جز همراه ۲۲ نفر دیگر که جمعا از ۱۷ کشور اسیایی در برنامه شرکت کرده بودیم، تحقیقاتی که در بخش جندر و زنان در کشورهای خودمان انجام داده بودیم را ارایه کردیم. این چند روز استرس ارایه تحقیق همچنین تغییر ساعت از غرب به شرق باعث شده بود که چند روز بی خواب و سردرد باشم و به روز کردن وبلاگ پس دلم مانده بود.

البته هر شب در پیش نویس چیزهایی را نوت میگیرم که بعد سر فرصت به اسم سفرنامه کوریا در یک مطلب بطور مفصل پست کنم.

امشب دخترا همه تصمیم گرفتند بروند کلب، من اما ترجیح دادم با زکیه و زهرا برویم پیتزا بخوریم. خنده های امشب خاطره شبگردی های سیول را در دلم ماندگار کرد. خنده هایی که ممکنه روزگاری به یادش ادم اشکم بریزه.

بعد از پیتزا خوردن و کلی فیملبرداری با موبایل رفتیم وسایل ارایشی فروشی. میگن جنسای اینجا خیلی عالیه و من یک رژ لب مایع و یک کرم دست و صورت خریدم. وقتی داشتم یک خط چشم رنگی را امتحان میکردم عینکم را در اوردم و دیگه بر نداشتم.

اتاق که رسیدم میخواستم وبلاگ بنویسم یادم امد که عینکم نیست، دلم ریخت همه جا را گشتم. خیلی دوستش داشتم. تنها یادگار من از افغانستان و چیزی به اسم روزهای خوشی که در وطن داشتم. از چوکات ان عینک دنیا قشنگ می نمود….

از دخترا که جدا شدم همان حس همان حس لعنتی همان تنهایی که مثل آب روی اتش ادم را فرو میگرد در وجودم جاری شد، بغضی که دوباره با زمزمه اوازی نگذاشتم بشکند…

6 دیدگاه برای «شب گردی های سئول»

  1. خوش آمدید در این ملک جومونگ پرور(بروزن شهید پرور)!
    امید که روز های خوشی را سپری کنید. مردم خوب و البته با خلقیات خاص خودشان هستند.
    واز انجایی که ذائقه غذایی این مردم کاملا با ما فرق میکنه امید که مشکل خورد وخوراک نداشته باشید.

پاسخی بگذارید

