نقش تو


هر روز که از خواب بیدار میشوم نمیدانم که چه نقش هایی را ما باهم بازی خواهیم کرد. هوا بارانی است و من تورا در خودم حس میکنم، حالا دلم برایت تنگ میشود، ظلم کردم بهت من که سالها نادیده گرفتمت، هر کسی فرصت ابراز خودش را بمن داشت جز تو، این روزها خوشحالم که دلتنگ این جنون میشوم، دوربینی که چند روز است لحظه های خصوصی مان را دنبال میکند را کم کم دوست میدارم، هیچ وقت تا حالا هیچ کسی وجود نداشته که خصوصی ترین لحظات و احساساتم را باهاش شریک کنم اما این دوربین لعنتی دارد مرا بیشتر عاشق تو میکند، هر چه بیشتر بتو میپردازم جنون ات مثل ویروسی خودم را هم فرا میگیرد. و من بیشتر محتاج تنهایی هایم میشوم. اینجا تنها جایی است که نقش بی نقشی را بازی میکنم. تمرین خودم بودن و خودت بودن. چقدر همه چیز فلسفی و قشنگ و کاملا صورتی هست برایم وقتی بعدی ازتو را برای دوربین بیان میکنم.

*امروز روز اول کاری در شبکه زنان سوید بود و در اولین روز کاری یک گزارش درباره قضیه اخیر اعتراض مردم به افتتاح مجدد کافه هنر در کابل و حمله نیروهای امنیتی به کافه تهیه کردم و خودم از کارم راضی بودم.

*دیشب دوباره مجبور شدم بروم ارایشگاه عرب کنار خانه پسر دایی، بخاطر قیمت مناسب اش که یک سوم بقیه جاهاست، اخرین بار که گند زد به مدل موهام تصمیم گرفتم دیگه نروم انجا، الان راضی هستم خیلی خوب مرتب اش کرده. خوشحالم که بخشیدمشان 🙂

1 دیدگاه برای «نقش تو»

  1. منن بي نظيري نوشته اي و سپاس بيكران از اشتراك گذاري ! فعاليت شما را در راديو صداي زن تبريك ميگويم و به توانايي ات باور داريم 🙂

پاسخی بگذارید

