مهمانی دخترانه


فیسبوک را باز میکنم ملالی جایزه جهانی صلح نوبل گرفته! قدرت رسانه هاست دیگه.

نوبل هم سیاسی شد.

شب میایم مهمانی دخترها خانه نسیبه جمع شدند اولین بارم هست ک بعد ده ماه زندگی در سوید با دخترها دور هم جمع میشویم. دور همی های اینجا با کابل فرق دارد. شاید فرقش در شرایط متفاوت زندگی در اروپا باشه.

باهم میخندیم میرقصیم شام میخوریم. کلی سوال در ذهنم هست.

ازشان خواستم ک آمازون صدام کنند. غیر عادی هست برایشان ازم میخواهند ک اسم خودم را بگویند ولی من پافشاری میکنم سر امازون خودم هم نمیدانم چرا. از خودم فرار میکنم آیا؟ این اسم شخصیت جدیدی برام میاره؟ دارم زیر پتو تایپ میکنم که نور مبایل ام دخترها را اذیت نکند و کایپ کردن سخت شده.

پ.ن: امروز شوهرم برایم پول فرستاد و مبایل جدید خریدم. جدی جدی داریم سالی یک هزار دلار را میریزیم به جیب تکنولوژی.

1 دیدگاه برای «مهمانی دخترانه»

پاسخی بگذارید

