دختر ‫#‏کوبانی‬ مرهم درد های عالم است.


سه چهار شب مریضم من در تب میسوزم و یک دختر کردی پرستار من است. از من مثل مزرهای کشورش با جدیت و دقت پرستاری میکند.
سونیا هم خانه ای ام چند شب است که برای من شامدرست میکند قبل از شام دعا میکند به عربی برای دختران سرزمین اش و خواهر و برادرش که به قول خودش پیش مرگ (سرباز) هستند دعا میکند و اشک میریزد.
من هر شب یکی از پست های اسد را برایش ترجمه میکنم و میگویم گروه کوبانی تنها نیست و او امیدوار میشود.
اما هنوز همه چیز سر جایش هست من تب دارم و سونیا اشک میریزد….

3 دیدگاه برای «دختر ‫#‏کوبانی‬ مرهم درد های عالم است.»

  1. میدانی عمه، مسلمانها یکجورهایی همیشه تنها هستند. تنهایی ای که خودشان بوجود می آورند. نمی دانم اسمش را چه بگزارم عمه. این حرفها را که میزنم غصه ام میگیرد. شاید. اما چشمانم که خیس میشوند را باور میکنم. حتی اگر باور نکنی. عمه، مسلمانها در میانمار، غزه، کوبانی و همه جای دیگر دنیا تنها هستند چون هیچ وقت با هم نیستند. در حالیکه فقط همدیگر را دارند و خدایشان را.

  2. سلام استاد جان! شايد مرا به ياد داشته باشي.از نوشته هايت خوشم ميآيد هر وقتي به وردپرس سربزنم ميخوانمش اما مثل پرنده پر زدي و رفتي. بچه كوچولو چطور است؟ هرجا باشين آرام باشين. اگر دوست داشتين به ويبلاكم سر بزنيد. خوشنصيب

پاسخی بگذارید

