خودم را گم کردم.


خیلی خطم بد شده وقتی روی کاغذ مینویسم انگار عنان قلم از دستم در میره. بزور سعی میکنم از پخش و پلا شدن کلمات جلوگیری کنم. امروز داشتم مینوشتم یک لحظه متوجه دست خط دختر روسی کنار دستم نشسته بود شدم. انقدر مرتب و منظم مینوشت که ناخوداگاه کاغذم را کنارتر کشیدم.

استرسی شدم وقتی استاد گفت بریم اتاق کامپیوتر تا درس ها را تمرین کنیم، اخر اخر نشستم و سریع گوگل کردم که ربط دستخط با وضعیت روحی چیه. اضطراب و کمبود شدید عاطفی.

وقتی برگشتن به خودم فکر میکردم به کسی که بیشتر از ده ماهه که شانه به شانه باهام راه میره و من کلا فراموشش کردم، اون برای من از خواب و خوراکش میزنه اما من به کوچکترین خواسته هاش توجه نمیکنم و تنها جوابی که براش دارم، {بعدا} است. هر چه ازش دورتر و بیگانه تر میشوم نتایج اش بصورت استرس بیشتر در بدن و زندگی و روحیه ام ظاهر میشه.

خیلی نیاز دارم که چند وقتی روی خودم تمرکز کنم و به ارامش درونی برسم اما الان در وضعیتی هستم که حتی چگونه اش را هم نمیدانم. نمیدانم چه ارامم میکند. درخت بیدی شدم که اوردنش تو باغچه جدید آن هم درست وسط پاییز که باد میوزه. من میخوام ثابت بشم ریشه بدوانم بادها نمیگذارند.

 

2 دیدگاه برای «خودم را گم کردم.»

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    همون لحظه که دلم شکستی داشتم برات مطلب اینجا می گذاشتم اما خوب قسمت نبود من هم خطم داغونه برای همون همیشه تایپ می کنم البته به همون دلیل که بالا نوشتی سعی کن سرعت تایپ ببربالا دیگه همیشه تایپ کنی من درس میدم که هیچ ولی الا دو سال هستش با ای پد سر درس میرم که درس بخونم تایپ می کنم اینطوری اعصابم هم خورد نمیشه موفق باشی راستی من تند خوانی خوندم کتابی در عرض بیست دقیقه تموم می کنم در کل موفق باشی
    دل بدست اور که از هزاران حج بهتراست حج اکبر دل به دست اوردن است.

  2. عمه جان در اینطور مواقع بودن اعضای خانواده در کنار آدم بسیار کمک کننده است. مگر همسر و پسرت پیشت نیستند؟

پاسخی بگذارید

