آرامش


یک ماه زبان سویدی خواندم. فردا امتحان تعیین سطحه فقط سه ساعت تمرین کردم و فکر میکنم کافی باشه چونکه روزانه درس میخواندم و تمرین داشتم.

ماهی که گذشت بحران های روحی بزرگی را طی کردم، باز مجبور شدم که ادمها را حذف کنم. حذف کردن اسان نیست اما برای به ارامش رسیدن و رساندن گاهی تنها راهه.

الان تمرکز دارم، حالم خوبه، خوشحالم. کلاس شنا میرم. روزانه برنامه ریزی میکنم. و اولین قدمهای شروع زندگی اجتماعی در دنیای مثلا واقعی در این جامعه جدید را دارم برمیدارم.  در یک جامعه ایزوله و سرد سخته که بتوانی بین تیپی که دوست داری رسوخ کنی اما بالاخره هیچ تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند.

هفته دیگه هم با دوستان میرویم در یک کنفرانس شرکت کنیم. هم سفر باهمی هست هم ادمهای جدید و فعال می بینیم. روحیه ام عوض میشه.

خواهرم برای پوست صورتم داروی گیاهی گرفته  از یک دکتر متخصص کار درست که معده و کبد را شستشو میده و قراره که پست کنه.

در این دو ماه میروم باشگاه میدوم و دراز نشست میرم. چهار کیلو وزن کم کردم و الان به وزن ایده آلم رسیدم.

از کابل برایم کشک (قوروت) فرستادند کشک های محلی، و این خودش امید به زندگی را ۱۰ سال بالا میبره.

 

پاسخی بگذارید

