سفر به گاتلند


ده روز اخر ماه جون ۲۰۱۴ از طرف موسسه سویدن دعوت شدیم به یک ورکشاپ در جزایر توریستی گاتلند. جایی که اول ماه جولای  سیاستمداران و اعضای پارلمان و شرکت های خصوصی و دولتی بلندپایه هم به سیاحت می ایند و هم یک سری کنفرانس ها برگزار میکنند.

جزیره جالبی بود از ظاهرش قدیمی بودنش را درک میکردیم. تمیزی این کشور که برای من همیشه نکته بوده و هست. مردم اینجا هم میتوانند که ریخت و پاش کنند اما نمیکنند بدون ترس از پلیس هم اینکار را نمیکنند.

اقیانوس زیبا و ارامی که جزایر گاتلند دارد زیبایی اش را صد چندان میکند. همراهی با یک گروه فعال از جوانان فعال در رسانه های اجتماعی از کشورهای پاکستان و هند و بنگلادش و افغانستان خوشی ها را بیشتر کرد. چقدر همه انرژی داشتند، از صبح تا شب برنامه فشرده ورکشاپ و کارهای عملی در بخش مدیریت و اخر شب هم همراهی با دوستان و گشتن دور جزیره.

چیزی که من از این برنامه یاد گرفتم این بود که خودم را بهتر و بیشتر شناختم. و نکته قشنگش برای من این بود که در تمام فعالیت های گروهی عملی من از شروع تا پایان فعالیت در تیم ام را هدایت میکردم چون ایده های من هم خلاقانه تر بود هم که راه حلی بود که زودتر از همه به نظرم می رسید، اخر برنامه به خودم امیدوار شدم و در بازخوردی که قرار بود هر کسی به خودش در جمع بدهد گفتم هر چند من زیاد حرف نمیزنم اما دلیل نمیشود بر اساس حرف زدن ما شایستگی یکی را در تیم تشخیص بدهیم باید تفاوت ها را درک کنیم و به استعداد یکدیگر اعتماد کنیم.

این هم یک عکس از خودم در همان ساحلی که خیلی خوشم امد ازش.

meInGotland

 

 

 

 

2 دیدگاه برای «سفر به گاتلند»

  1. The particular drying procedure of Oolong helps in creating tea Oolong wulong which has several metabolic stjmulating properties.
    If you want to lose weight fast then early inside the morning chew 10
    tto 12 cury leaves along with a glass of water. Near audio, quest for elegant
    beyond thee light and portable in to recently’s pattern.

پاسخی بگذارید

