انسان یک حیوان اجتماعی است


سه ماه بیشتر شد که امدم تو این شهر کوچک داخل جنگل . از روزی که وارد اینجا شدم همش برف بود و همه جا سفید و مردم داخل خانه هایشان. خیلی از این جنگل بدم میامد درختای سر به فلک کشیده اش مثل روح هایی که جلوی من قد کشیده بودند تا من از تمام دنیای بیرون ببرم و در خودم فرو برم و من همش به فکر راهی برای فرار از این وضعیت…

امروز هم هوای خودم خوب بود هم هوای بیرون حدود سه ساعت کل دهکده رو گشتم و منطقه های قشنگ اش را هم دیدم برام جالب بود فکر میکردم این جاهای قشنگ قبلا نبودند و از زیر برفا بیرون امدند.

ده روزی میشه که یک خانم افغانی از ایران امده توسط کیس پسرش. با امدنش من واقعا دارم ایمان میارم که انسان یک حیوان خیلی اجتماعی که گاهی حتی شورش را در میاره این خانم معاشرتی یا من و هم خانه ایم را دعوت میکنه یا خودش میاد ازم خواسته که به ورزش های صبح گاهی خودم هم واردش کنم و من که در حقیقت با امدن به این دهکده داشتم بریدن رو یاد میگرفتم احساس میکنم که میخواد تنهایی ام را از من بگیره و روی رابطه نداشتن ام سماجت بیشتری میکنم.

ولی از انجا که انسان خیلی حیوان اجتماعی است کم کم می بینم که حریف این خانم نمیشم. گیر بدتر از خودم نیافتاده بودم که دنیا دستم بیاد.

 

8 دیدگاه برای «انسان یک حیوان اجتماعی است»

  1. Hello There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful info.
    Thanks for the post. I will certainly return.

  2. It’s the best time to make some plans for the long run and it is time to be happy.
    I have read this put up and if I may I desire to suggest you some fascinating
    things or advice. Maybe you could write next articles relating to this article.

    I desire to read even more issues about it!

  3. It’s in point of fact a nice and useful piece
    of info. I am happy that you just shared this useful
    information with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

پاسخی بگذارید

