من اینها که تو گفتی هستم؟


-تو خودت خیلی آدم بزرگی هستی
-واسه همین همه رو مث خودت می بینی
-من از تو خیلی چیزا یاد گرفتم
-دوستی با تو روی من تاثیرات مثبتی گذاشت

من: جدی؟ فکر نمیکنم اینطور باشه ضمن اینکه من اون چیزی نیستم که تو فکر میکنی.

– خداییش گفتم

-باورکن! بزار چندتا از تاثیرات رو بگم که خودت به توانایی هات بیشتر آشنا بشی.

– تو دختر صادق و رکی هستی و این رک بودن و صادق بودن باعث جذابیتت میشه. شاید به همین خاطر مردها مجذوبت میشن خصوصا شوهرت P:

– پتانسیل تغییر بالایی داری که من در کمتر خانمی دیدم.

-زود خودت رو با اوضاع و شرایط وفق میدی.

– پشتکار بالایی داری و این پشتکار عامل موفقیتت بوده.

من: این سومی رو دیسلایک! من اصلا پشتکار ندارم یعنی راضی نیستم از پشتکارم.

– نه بابا همین که فرزند داری، کار میکنی، مواظب خانه ات هستی، درس میخوانی، هوای شوهرتو داری، وبلاگ نویسی میکنی، تغییر اجتماعی زنان برات مهمه و با این حال اهل بگو بخند و شوخی هستی. همه اینا یعنی جدیت و پشتکار عزیز من.

من: چه نکته هایی. من متوجه نبودم ادم چیزایی رو که داره هیچ وقت نمی بینه و دنبال چیزایی هست که نداره.

– دمت گرم. به هر حال خوش باشی و سرحال.

من: تنکیو.

( همه این کارها که تو گفتی را من انجام دادم اما فکر نمیکنم همه چیزهایی که تو گفتی باشم).

 

6 دیدگاه برای «من اینها که تو گفتی هستم؟»

  1. این خوبه عمه به چیزی که رسیدی قانع نیستی و نمی بینی چون بالاتر را میبینی. وقتی آدم به بالا نگاه کنه نمیتونه خودش را ببینه!
    اگر همینطور ادامه بدی و همیشه پس از رسیدن به یک هدف،هدف بزرگتر دیگری را پیش رو داشته باشی برای زنان افغانستان الگوی خوبی خواهی بود.
    سربلندی و موفقیت شما آرزوی ماست!

پاسخی بگذارید

