کار جدید من


این هفته که تمام شود دومین هفته کاری من در ایمپشن افغانستان هست که هنوز وبسایت اش هم درست نشده. اولین موسسه رسانه های دیجیتالی در افغانستان هست و من اینجا به عنوان متخصص رسانه های اجتماعی کار میکنم 😀 و قرار است که اولین نشست رسانه های اجتماعی در افغانستان توسط این تیم در اواخر سپتامبر برگزار شود.

جدای از اینکه خوشحالم که برای اولین بار به کار مورد علاقه ام در افغانستان می پردازم، وقتی که از سفارت خداحافظی کردم هیچ تصور نمیکردم که کارم در این موسسه اینقدر سنگین باشد. و این کار مورد علاقه هم بد وقتی آمد سراغم چرا که درس های دانشگاه هم سنگین شده و نزدیک امتحانات هست و من وقت ندارم که درس بخوانم.

8 دیدگاه برای «کار جدید من»

  1. تبریک میگم و این شادباش چند برابر میشه وقتی که میبینم در اولین موسسه رسانه های دیجیتالی کشورت کار میکنی. همیشه بزرگترین ها و جسورترین ها اولین گامها را برداشته اند.

  2. موفقیت های روزافزون. جوانی و پرانرژی از پس همه شان بر می آیی .

  3. خیلی خوبه که همچنان پرانرژی در تلاش هستید. دلتان دریایی

  4. وبلاگ سوده در میان بلاگرول ات نیست . وبلاگی که هر روز باید چک کنی ! به عنوان یک زن

پاسخی بگذارید

