شادی های الکی !


آه که اینطور !

ساعت 10 و 22 دقیقه شبِ 25 خرداد !
قبل از همه این حرفای انتخاباتی و اینا چیزی نگفتم کع امروز برسم به اینجا !
هفته قبل همین موقع انتخابات از نظر من تحریم بود برای اینکه فک میکردم قطعا اونی نخواد بود که من انتخاب کنم ! و تقلب خواهد شد و جلیلی رئیس جمهور خواهد شد و کشور را به دو قسمت خواهران و برادران جدا میکند !
اما نشد ! الان که من دارم اینها را مینویسم حسن روحانی رئیس جمهور شده با 18 میلیون رای !
نکته اول اینجاست که حتما مستند «مردی با کاپشن بهاری» رو که درمورد ا.ن هست ببینید ! تو گوگل سرچ کنید پیدا میکنید !
من اینو دیدم ، و بعدش فکر کردم … فکر کردم چه طوری یه آدمی  واسه شهرت خودش واسه عقده های خودش 8 سال رئیس جمهور ما شد و همه چیز رو خراب و خراب کرد…

دیدن نوشتهٔ اصلی 545 واژهٔ دیگر

4 دیدگاه برای «شادی های الکی !»

  1. salam (aval bebakhshid k man pinglish minevisam. inja emkanate farsi neveshtan nist)
    in website ro shayad beshnasid ama vase unaee k nemidunan bezarid shayad mofid bashe: https://www.coursera.org/
    inja ye seri daneshgahaye kheili khube US v Europ coursaye kheili khubi tu reshtehaye motafavet eraee mikonan k rayegane v age ye course ro tamum konid behetun madrake un course ro midan
    kheili chizaye khubi dare
    man khodam 2 tasho ta hala gerftam v kheili khub bude
    videoha be Englishe ama mitunid barash zir nevis bezarid v kheili rahate didaneshun
    merci
    movafagh bashid

پاسخی بگذارید

