پنج جوزا روز عدالت؛ اولین عکسم در وبلاگ


بنا بر سنتی که از سالها حاکم ذهن ها شده مردم ما بیشتر مراسم وفات را به سوگ می نشینند. مثلا سه دهه ایام فاظمیه داریم که اخرش نفمیدم کی هست چند روز هست باز نیست باز هست… و کل دو ماه محرم و صفر… به قول دوستم که دوازده امام را هم که اضافه کنیم ما همش عزاداریم.
به همه این شخصیت ها احترام دارم اما به جای هر روز عزاداری و سیاه پوش کردن بهتر است دنبال این باشیم که فکر و هدف شان چی بوده!
5 جوزا(خرداد) تولد رهبر شهید استاد مزاری است. یک رهبر و شخصیت مورد احترام قشر هزاره افغانستان؛ که بیشتر مردم به چشم یک منجی این قوم به او می بینند.
جمعی از فعالین مدنی غرب کابل این روز را در هتل کابل دبی جشن گرفتند که در این برنامه اقای احمدی ریس دانشگاه ابن سینا و خانم منیره یوسف زاده فعال مدنی سخنرانی کردند و از پنچ جوان هم تقدیر شد که یک مقام جهانی کسب کرده بودند در این بین من هم بخاطر برنده شدن در مسابقه دویچه وله بودم.
و در آخر برنامه هم هنرمند محبوب حمید سخی زاده چند دهن آواز خواند برایمان و از همه حاضرین در تالار خواست که بعد از ختم محفل و پذیرایی به سمت محل اعتصاب غذایی دانشجویان برویم که در هفتیم روز اعتصاب به سر می بردند.

نو آوری این فعالین مدنی را دوست دارم شادی ها تاثیرات ماندگارتر وبیشتر دارند باید این مقوله بین ما فرهنگ سازی شود.
عکس:
گفته بودم که از روزی که وبلاگ نویسی را شروع کردم تصمیم گرفتم که هیچ عکسی در این وبلاگ نزنم اما چند وقت قبل یک پست نوشتم که سیستم را تغییر میدهم فقط شما به من بگو از خر شیطان بیام پایین.
خوب اولین عکس را افتتاح میکنم با یک عکس از خودم و اتیلا و شوهرم در همین مراسم روز عدالت تولد استاد مزاری.
SKA

11 دیدگاه برای «پنج جوزا روز عدالت؛ اولین عکسم در وبلاگ»

  1. پاینده باشید
    برای موفقیت های روز افزون شما بنام عیسی مسیح در دعا هستیم

  2. تبریک میگم بهتون و آرزوی موفقیت های بیشتر براتون دارم

  3. سلام عمه سنگری خواهری عزیز! اول از صمیم قلبم آرزوی سلامتی برای خود تان و خانواده ی تان از درباری الهی میکنم و ثانیاً آرزوی هرچی بیشتر ترقی وپیشرفت و موفقیت تان. اُمیدوارم که موفق و پیروز شوید!

  4. خدا قوت بانو از خدا میخوام که همیشه سعادتمند باشی واقعا زحمات شما قابل قدر است

پاسخی بگذارید

