عنوان را اینجا وارد نمیکنم


وقتی نگرانم و دلم شور میزند خلاف انچه توقع دارم یا زور میزنم که توقع داشته باشم اتفاق می افتد. اما بعضی وقتها هم میگم شاید اشتباه میکنم واشتباه میکنم! اصلامن الان نگرانم دلم شور میزند؟ …. نه فقط هی به بیست و دوم جنوری نزدیک میشود و این خودش باعث ایجاد نگرانی در من شده هر چند نتیجه کارم رو دوستم خیلی وقت پیشا خبر داد و من در عین ناباوری رد شده بودم اما بازم از آخرین حربه ای که به ذهنم می رسید استفاده کردم و امیدوارم نتیجه بده شاید بده شما چه میدونید؟

شاید هم نده اما به هر حال دیگه اصلا برام مهم نیست.

دیروز که داشتم به خانه بر میگشتم با خودم فکر میکردم که چه حکمتیه که این اتفاق افتاده ( درخواست نکنید چه اتفاقی چون نمیگم) دیدم خیابان دو طرفه است بعضی قسمت ها هم چهار بانده بود گفتم یعنی این راهی که من دارم زور می زنم برم خیلی ها دارن بر میگردن دارن به من میخندن که  چرا اینقدر انرژی مصرف میکنم . از چهار بانده بودنش هم این نتیجه رو گرفتم که این راهی که من دارم میرم یک نفر دیگه همین هدفو از یک طریق دیگه دنبال میکنه. خوب اون هم شاید به نتیجه برسه اصلا شاید راه اون درست باشه و راه من به ترکستان.

نتیجه کلی این شد که از این اتفاقی که برایم افتاده دلگیر نباشم هر چند من برای رسیدن به آن هدف خیلی تلاش کردم یعنی دو سال( خوب شاید خریت کردم نباید سال دوم را هم هدر میدادم) به همین خاطر با چندتا از دوستا چت کردم و برای راه دوم سوال و تحقیق کردم خوب این یکی ممکنه نتیجه بده و روزی برسه که من به همه آن خواب و خیال ها و ارزوهایی که دوسال تمام برایش تلاش کردم بخندم و بگم چقدر من ساده بودم دوسال تمام از همان خیابان ها گذشتم اما این نکته رو درک نکردم. به قول راننده مان که میگه » تا آوگار نشی هوشیار نمشی»

6 دیدگاه برای «عنوان را اینجا وارد نمیکنم»

  1. همیشه یک راه سوم هم هست. بهترین ها قسمت شود عمه جان. یادت باشد وقتی مشکل بزرگی پیش بیاید پیروزی بزرگی هم در پس آن است. من تجربه کرده ام 🙂

  2. آوگار همان تغییر یافته ی افگار است شاید شنیده باشی تو شعرای قدیمی دل افگار به معنی زخمی رنجیده …

  3. خوب بالاخره تصمیمات انسان ها در شرایط متفاوت فرق می کنه! بعضی ها می تون تصمیمات و اتفاقاتی را که درجریانش هستند به طور کامل با دیگران شریک باشند بعضی هم فقط با بعضی افراد راحت تر هستند، یک گروه دیگه هم محافظه کاری می کنند. مثل بعضی ها که پست های من را سانسور می کنند و فقط اونهایی را که دوست دارند و به نظر خودشون براشون مشکل ایجاد نمی کنه، اجازه نشر می دن. خوب دیگه هر کسی یک راهی برای خودش داره.. به هر حال تصمیم با شماست.

  4. سلام
    عزیزم خوبی؟
    خیلی برام جالب بود وبت دوست داشتی بیا وبم با هم دوست بشیم

پاسخی بگذارید

