میگن زمین سه روز تاریک میشود و از ترس این تاریکی خیلی ها قالب تهی میکنند از 12 دسامبر تا 15. و خرافاتی های جهان از فرصت استفاده کرده هر چی در چنته داشتن خالی کردند وسط. بر اساس حرفای آنها افکار عمومی پریشان شده و مردم به فکر افتاده اند که اگر کار دنیا به آخر برسد این همه کارهای نا تمام ما چه می شود؟
من اما به چیزایی دیگری معتقدم که تا آن ها اتفاق نیافتاده اند کار دنیا همچنان برجاست.
به همین خاطر تصمیم دارم اگر هوا تاریک شد سه روز کامل بخوابم و کوفت این پنج ماهی بی خوابی بعد از تولد آتیلا نفس مادر رو در بیارم :دی

2 دیدگاه برای «»

  1. آره منم شنیدم اما میگن شایعه هستش، من که کلی‌ ذوق کرده بودم اگه میشد چی‌ میشد. . . خیلی‌ هیجان انگیز میشد. . .

  2. تشکر از این که قضیه مرا انعکاس دادید. نتایج دی ان ای روشن شد اما هنوز شوهر سابقم به خاطر تهمتش مجازات نشده است. او تلاش دارد کودک بزرگم را از من بگیرد. این روزها سرگردان محاکمه هستم.

پاسخی بگذارید

