سوء استفاده از مزایای مرد بودن


یک سرویس دارم صبحا من را تا سرکارم میرساندو شبها بر میگرداند.
ماهی هفت هزار بهش میدم فقط برای ست جلویش چون راه دور است تمام سرویس را شانزده هزار باید اجاره می کردم.
سه نفر مرد گنده دیروز پیدا شدن خانه شان قلعه نو است خیلی دورتر از خانه من محل کارشان هم با من یکی است. به راننده گفتن سه نفری هشت هزار میدیم!!! به راننده میگم من تنهایی مجبورم هفت هزار بهت بدم ولی وقتی من نباشم حاضری سه نفر را با هشت هزار اونم از قلعه نو برداری؟ میگه نه. گفتم پس رو پایه پولی که من میدم حساب کردی هفت + هشت= پانزده! قبول کردی؟
گفت راست میگی والا چی بگم خودت صحبت کن.
امروز صبح میگم آقایون بی موتری مرد و زن نداره تو این ترافیک شلوغ و زمستان سرد از دم خانه تان که دورتر از من است تا سر کار میروید بر میگردید هر کدام بدون سرویس باید ماهی سه هزار به سرویس های عمومی بپردازید. حالا با سرویس شخصی میخواید نفری دوهزار و پانصد بدین؟ میگن ما مردیم مشکل نداریم بالاخره موتر گیر میاد… از این بیشترم نداریم
تو همچین جامعه ای پایمال شدن حقوق زن به یک مسئله عادی تبدیل شده. چون من زن هستم مجبورم پول بیشتری بدم که از شر آسیب هایی که بعضی از همین مردها تولید میکنند در امان باشم.
خداییش خیلی از حرفشان ناراحت شدم گفتم من زن هستم اما غیرتم از ده تا مرد بیشتر است. تشریف آوردید خوش می شیم نیامید توکل همه مان به خدا.

2 دیدگاه برای «سوء استفاده از مزایای مرد بودن»

  1. من هم یکی از آنهایی ام که صبح از دشت برچی سرویسِ دارم تا سر وظیفه ام. در مدت این یک ماه چیزی که بیشتر متوجه شده ام، نظم دختر خانم ها است که سرویس دارن. ولی این آقایون هر موتری که ایستاد شد، فکر میکند که باید سوار شویم و برای ما ایستاد شده. آن سه نفر هم فکر میکند که اینطوری همه موترها در خدمت ایشان است.

  2. چی جالب به خدا حالا چی طور شده هنوز هم انها می ایند یا نه؟

پاسخی بگذارید

