یلدا پناهت به خدا


کودک  که بودیم یلدا داشتیم بزرگترکه شدیم به اضافه ی مشکلات زندگی کم کم خیلی چیزها یادمان رفت یلدا هم رویش

شب یلدا دیشب گذشت چند تا مسج برایم امد که یلدا را تبریک گفته بودند با خودم گفتم : ما را چه به یلدا چقدر بیکارند بعضی دوستان، ما که از ساعت 8 صبح تا 8 شب در این هوای سرد مصروف کاریم وقت برای خوابیدن هم کم میاوریم حالا بیا و هندوانه قاچ کن و یلدا را نگه دار.

یاد همان شب های قدر بخیر که این روزها به دلیل دچار شدن به تیپ سکولاریزه مجبوریم وقتی شب قدر شد یک خنده تلخ بزنیم که یعنی در ظاهر خوشمان از این امل بازی ها نمی آید بجایش بیاییم یلدا را تجلیل کنیم

4 دیدگاه برای «یلدا پناهت به خدا»

  1. سلام و دورد بر شما
    به خاطر مطلب عمه تشکر می کنم
    من کمی در باره عمه شنیده بودم
    ولی با خواندن مطلب شما دانستنی هایم بیشتر شد
    شاد باشید اگر در راه راه اندازی وبلاگی برای عمع کمکی از من ساخته بود
    خواهش می کنم با من درمیان بگذارید.

  2. بلی من هم شب گذشته مسیج باران بودم، یک مسیج تکراری را از چند تا دوستم دریافت کردم

  3. سلام. تقریبا تمام وبلاگ تان را گشت زدم. از طرز نوشتن تان خوشم آمد. به خصوص همین یلدا را که من نیز عین نظر را در فیس بوک داده بودم اما شوربختان بیشتر مورد تهاجم دوستان ام قرار گرفتن. به هر ور من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم امید که توانایی استفاده از مطالب شما را داشته باشم.

پاسخی بگذارید

