خطاب به دوستان دانشجوی دوره دوم وبلاگ نویسی خانه فرهنگ


سلام

بنا به جلسه ای که امروز با اقای یاسین انتظار معاون خانه فرهنگ افغانستان داشتیم این خبر جدید خطاب به شما است امیدوارم که شما وبلاگ مرا تعقیب کنید تا ازین موضوع مطلع شوید:

تمام کسانی که دوره های وبلاگ نویسی در خانه فرهنگ افغانستان را به پایان می رسانند لینک وبلاگ های شان تحویل مدیریت خانه فرهنگ داده می شود و وبلا گهای شما تعقیب می شود چرا که چند وقت بعد قرار است یک جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی توسط خانه فرهنگ افغانستان برگزار شود،

من چند نفر از دوستان مثل اقای احمد علی فخری، خانم خاوری و عصمت الله زیرک را دارم

خواهش من از شما این است که بقیه دوستان حتما برای من یک کامنت بگذارید با آدرس وبلاگتان  ویا اگر ادرس دوستان دیگر غیر از این سه نفر که در لیست من است را دارید برایم کامنت بگذارید یا ایمیل کنید تا من لینک وبلاگ فعال شما را در لیست خانه فرهنگ و کانون وبلاگ نویسان افغانستان اضافه کنم.

و یادتان باشد که وبلاگ نویسی را ادامه بدهید…

با تشکر

5 دیدگاه برای «خطاب به دوستان دانشجوی دوره دوم وبلاگ نویسی خانه فرهنگ»

  1. با سلام و عرض ادب خدمت عمه سنگری عزیز !
    متاسفانه بخاطر نداشتن وقت کافی موفق به اشتراک در کلاس های وبلاگ نویسی خانه فرهنگ افغانستان نشدم اما دوست دارم یک دوره ای رو بگذرونم و از تجربیات دیگران استفاده ای ببرم.
    خوشحال میشم اگه در این زمینه همکاری کنید.
    دوره ی بعدی چه وقت شروع میشه ؟ اصلا شروع میشه یا نمیشه ؟
    برای اشتراک چه شرایطی را در نظر میگیرن ؟
    با تشکر
    پسر ورسی

  2. دورد عصمت الله جان دور بعدی باز اعلان خواهد شد از طریق ایمیل و از طریق وبلاگ من اگر امکانش است یک ایمیل برای من بفرست تا اعلان را برایت ایمیل کنم

  3. سلام خانم سنگری امید که سلام من را پذیرا باشید، متاسفم که یک بعد از ختم کلاسهای وبلاگ نویسی نتوانستم که همرای شماه در تماس شوم. نام وبلاگ من قلمرو خاکباد است http://www.qalamraw.blogspot.com

  4. درود بر عمه سنگری !
    امیدوارم همه چیز بر وفق مراد باشد. آروزو داشتم در کلاس های وبلاگ نویسی شما شرکت کنم و از تجربیات عزیزان استفاده لازم را ببرم اما حیف که راه دور و درسترسی نامقدور است.

پاسخی بگذارید

