این روزها اینترنیوز


دیروز با یک گروه ده نفره به یک ورکشاب سه روزه به اینترنیوز دعوت شدیم

برنامه از ساعت نه صبح تا چهار بعد از ظهر ادامه داشت

ادیت صدا و ادیت ویدیو و استفاد ه از بعضی سایت ها مثل یوتیوب اموزش داده میشد

من فقط ادیت ویدیو را لازم داشتم

بقیه برنامه خسته کننده بود، چون در یک زیرزمین بودیم هوا خیلی سرد بود و در نهایت مجبور شدیم با جک ها و خنده هایمان فضای سرد را کمی گرما ببخشیم

امروز روز دوم را دنبال می کنیم ساعت هشت از خواب پریدم درحالیکه دیروز ساعت هشت نصف راه تا اینترنیوز را پیموده بودم نمیدانم چطوری اینجا رسیدیم با فقط پانزده دقیقه تاخیر

یک خانم خارجی انگلیسی بلغور میکند و من تند تند تایپ میکنم درحالیکه هر لحظه میترسم به من بگوید چه می کنی؟ و ذهنم پر است از  یونس انتظار که به من گفته بود پرزنتیشن کلاس وبلاگ نویسی در خانه فرهنگ  را با پاور پینت درست کن و برایم بفرست

بلاخره بعد از این خط آخر اماده میشوم برای گوش سپردم به این خانم.

پاسخی بگذارید

