چقدر از این دنیا بی خبری


امروز رفتم اداره عالی نظارت بر تطبیق استراتژی مبارزه علیه فساد اداری، که با هزار زحمت فقط اسمسش را حفظ کردم برای اینترویو برای یک پست مشاورت در بخش مالی

تمام دیشب یک کتاب و یک چپتر را خواندم چون فقط دیشب را وقت داشتم

دیر رسیدم و امتحان کتبی بود برق از خوشحالی برق از چشمهایم پرید

وقتی ورق را باز کردم واقعا بدنم عرق کرد گرم شد ودوباره سرد…

همه سوالات تخصصی آن هم برای پست مشاورت

با خودم می گفتم بر اساس توانایی های مورد نیاز برای پست که خودشان اعلان کرده بودند من درخواست داده بودم اما باور نمی کردم با این سوالات تخصصی برخورد  کنم از پنج سوال پنج تایش را نمی دانستم :دی

کمی چرت و پرت کافی بود برای نوشتن و سیاه کردن ورقه اما من همان را هم به زور داشتم از بس تعجب کرده بودم

اخر چرا من را شارت لیست کرده بودند؟ چرا این سوالات با مهارت ها و توانایی هایی که اعلان کرده بودند فرق داشت ؟

حیف او همه کرایه موتر که دادم تا اونجه رسیدم  ):ِ

پاسخی بگذارید

