رک و راست بودم هستم


خوشم می آید از ادم های رک و راست و از این بیشتر خوشم می اید که تا ازیکی خیلی خوشم می اید تا درباره اش با کس دیگر صحبت می کنم میگوید حواست باشد خیلی ادم رک و راستی است :دی

خوشم می اید از اینکه خودم هم به این صفت مشهورم. اما تازگی ها در این محیط جدید کمی محافظه کار شدم ناراحتم گاهی که از یک ملاقات خلاص می شوم میگویم نکند اعتماد به نفسم پایین امده باشد نکند تغییر کردم یا می ترسم؟ نمی ترسم دلم هم میخواهد همان باشم که هستم و هستم

به خود میگوییم شاید کم کم به حالت قبلم برگردم حتما تاثیر محیط جدید است بی شک همینطور است باید اول جایگاهم را بیابم بعد کم کم همه چیز خوب می شود

پاسخی بگذارید

