خبر


به نقل از سایت خبری سی ان ان امریکا:
http://www.cnn.com/2010/US/07/29/florida.burn.quran.day/index.html

یک کلیسا در ایالت فلوریدای امریکا تصمیم دارد که بتاریخ 11 سپتمبر (یعنی درست
17 روز بعد) از ساعت 6 صبح الی 9 شب مراسمی را بنام «*روزی جهانی سوزاندن قرآن*»
برگزار نماید.

تو ای مسلمان دین دوست و یکتاپرست! تو ای کسیکه قرآن وسیله نجاتت از غرق شدن درگودال بدبختی شد! تو ای مدافع از…………………………..

عجله کن وقت کم است، لحظات در گذر است، خدا میداند که بار دیگر فرصتی برای دفاع از دین و قرآن برایت میسر خواهد شد یا نه؟؟؟؟

پس مگذار این فرصت طلایی که امکان دارد سبب نجاتت از آتش که حرارتش به مراتب گرمتر از آتش این دنیا است شود.

یکی این ایمیل البته من وسطایش دیگه اپ نکدم بلده مه رایی کده حدود سه صفحه فوروادی دشت تا د مه رسید اصلا نشناختم او ادم کی بود؟ موضوع ایمیل اش هم بود یک خبر تکان دهنده  

اینها یعنی چه ؟ با قران چه کار دارند؟ ما رو ببین با اسلام و مسلمان بودنمان مشکل داریم آنها را ببین قران را اتش می زنند که ریشه به تیشه اسلامی بزنند که ما مثلا مسلمان ها هنوز نشناختیم اش شاید به همین خاطر باشد که سوزاندن اش چندان دلمان را نمی سوزاند. شاید بهتر باشد به جای اینکه سرشان اوار شویم حداقل برای  خودمان کاری کنیم. نمی شود که متقابل به مثل کنیم کتاب اسمانی در برابر کتاب اسمانی حماقت در برابر حماقت

شاید بتوان کاری کرد …

2 دیدگاه برای «خبر»

  1. گزارش سی ان ان رو خواندم، فکر می کنم قبل از اینکه دیگرانی که قران را آتش میزنند مقصر باشند، خود مسلمانها مقصر هستند. چرا کسی انجیل را آتش نمی زند؟
    تمام کارهای کثیفی که تحت پوشش نام اسلام مقدس و قران کریم انجام می گیرد توسط مسلمان نما هایی است که همه آنها را به نام مسلمان می شناسند. به افغانستان خودمان نگاه کنیم، پیشوند اسلامی را با خود یدک می کشد و این در حالیست که ما شاهد هیچ روزی نیستیم که قتل و کشتاردر افغانستان صورت نگیرد.
    ما که ازین لینک دومی ات چیزی سر در نیاوودیم، پسوورد ت ام میزاشتی دیگه.

  2. سلام. من لینک گزارش را دنبال کردم، اما هیچ صفحه ای به هیچ گزارشی مبنی بر راست بودن این مطلب باز نشد. لطفا خودتان هم این لینک را چک کنید. شاید من نتوانستم. البته سرچ هم زدم، در خود سی ان ان و جاهای دیگر مثل گوگل اما به نتیجه ای نرسیدم. فکر میکنم اینها شایعه است تا ذهنیت مارا به سوی غرب ستیزی پیش برند. حالا که گپ به اینجا رسید، باید خدمتتان عرض کنم که امروز قرار بود در کابل مظاهره ای به همین خاطر صورت گیرد. اول از همه اساتید ما در دانشگاه که از جمله طبقه ی نخبگان جامعه هستند، مارا از شرکت در این مظاهره منع کردند و از ما خواستند تا جایی که ممکن از است از این مسائل دوری کنیم، چون به نظر آنها هم شایعه بود.
    دوم اینکه چند شب پیش در لیلیه پوهنتون پولیتخنیک یک اعلامیه در این مورد دان دروازه هر بلاک چسبانده بودند که چند ساعت بعد توسط مدیریت لیلیه پس شد و آنها گفتند که این اعلامیه نمی توانه رسمی باشه، چراکه هیچ مهر، تاپه یا امضایی از طرف مدیریت لیلیه یا پوهنتون نداره. و توصیه کردند که به این شایعات اعتنا نکنیم. حالا به نظر شما کدام یکی می تواند درست باشد؟ من که خودم به شخصه نظر گروه دوم را تائید میکنم، نه از این خاطر که آنها در دستگاه دولت هستند، به این خاطر که منطق به من اجازه نمی ده که باور کنم آمریکا چنین اقدام احمقانه ای را بر علیه بیش از یک و نیم مییارد انسان انجام بده.

پاسخی بگذارید

