سایت غرجستان


بیانه سایت تازه تاسیس شده غرجستان

به نام خداوند اندیشه و تفکر

ديگر زمان آن رسيده كه وبلاگ نويسان بعد ازيك تجربه نوشتن در فضاي محدود صايبري ،درجمع نويسندگان بزرگ قراربگيرند وآثار تحقيقی،مقالات ادبي،فرهنگي ، سياسي و… خود رادر معرض ديد ديگران  ونقد تعداد زيادي از نويسندگان مجرب قرار بدهند تا خدمت باشد براي پشرفت وارتقاء بخشيدن سطح نويسندگي ،فرهنگ ونقد در جامعه ما و هم پُل ارتباط بين تمام نويسندگان ما چه در بخش هنر وچه در بخشهاي ديگر درسراسر جهان . و همچنان براي هماهنگي بشتر بين نيروهاي فكري ،فرهنگي  داخل وخارج از كشور باشد.
هم اکنون وب سايت غرجستان با تمام مشكلات موفق شد تااين زمينه را (پل ارتباطی بین روشن فکران هزاره)فراهم سازد.

واينك فرصت مناسب پيش امده تابه تبادله افكارمان بپردازيم ومشكلات خود را به صورت درست وعلمي به بحث بگيريم.

دراين جا بايد مسايل درست ومنطقي را مطرح نمايم ونقدش را نيز با استدلال و برهان كامل ومفيد به انجان برسانيم و همديگر را مكمل خود بدانيم.

در گذشته رژيم  هاي فاشيستي براي دور نهگداشتن ما از همديگر، تلاش هاي زياد نمودند وموفق هم شدند .که یکی از نمونه های آن تقسیم کردن هزاره جات به ولایات دور دست که مرکزآنها غیر هزاره بودند تا از وحدت وهم سو شدن هزاره ها جلوگيري كنند .حال فرصت پيش آمده تا خلهء گذشته را جبران كنيم.

اميد است كه براي بيداري جامعه هزاره گامهاي مفيد برداريم وبراي هم سو وهم مسير شدن افكار جامعه هزاره در سراسر دنيا تلاش نمايم.

وسلام  :وب سايت خبري تحليل ،فرهنگي وهنري «غرجستان»

از تمام دوستان که وبلاگ دارند خواهشمندم که این مطلب را در وبلاگ خود نشر کنند.

WWW.GHURJISTAN.COM

9 دیدگاه برای «سایت غرجستان»

  1. عمه جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
    ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام!

    امید وارم بزودی نوشته های شما را در سایت غرجستان بخوانم
    میدانم که سرت شلوغ پلوغ ولی من را هم از یاد نبر

    برات خیلی آف گذاشته بودم شاید نرسیده
    یا شاید هم الان مشهد باشد زیارت هاهاهه

  2. سلام به عمه سنگری عزیز !
    ممنون از پست جدیدت سایت غرجستان رو دیدم خوشم امد لینکش کردم.
    .
    .
    .
    با تشکر
    پسر ورسی

  3. انتقاد نقطه سر خط:
    این سایت اصلا حرفه ای نیست، به نظر من باید کمی روی فیچرهاش کار بشه تا بهتر از این بشه
    ، البته به خاطر تازه کار بودنش میشه در نظر نگرفت اما امیدوارم که بهتر بشه
    شما هم لطفا در مطلبی این موضوع را عنوان بفرمائید تا بقیه هم بدونن

  4. اول سلام به عمه خودم
    عمه مطلبی دارم در مورد والی جدید شهر تان نظر تان برایم مهم است.
    پس لطفا» از سر تقصیراتم بگذرید وبیائید نظر بدهید.
    دوم: دستم به یخن امید برسد مرتبش میکنم.
    با ما سر سنگین شده خوب میدانم برای چیست! اگر در چت آن شدم خوام گفت.
    اما درمورد سایت غرجستان:
    بلی ما تازه کار هسیتم قالب هم اشکالاتی دارد فروان اما همین فالب ساده هدیه دوستی عزیزی هست که ما ازاو تشکر میکنیم.
    این گوی واین میدان اگر کسی بهت بلد است ما درخدمتیم.
    یا علی مدد

  5. سلام
    من و تو باید هرچندوقت یکبار جنگ کنیم نه؟
    مثلن کی میخواهیم دست ازین تعصب قومی برداریم؟ بابا بیخیال. نمیشود افغانستانی ها را دور هم جمع کنید به جای هزاره ها یا پشتون ها و تاجیک ها و….؟؟؟؟؟؟؟ کلا هرچی سر ما افغان ها می آید هیچی یاد نمیگیریم و پس از سر شروع میکنیم به جمع کردن یک قوم و جنگ برای حق و… . یکبار بخاطر خدا فراموش کنیم که از کدام مذهب و قوم استیم و فقط به افغانی بودنمان تکیه کنیم، اگر باز هم ضرر کردیم دیگر….. هیچی برویم همان جنگ قومیمانه کنیم .
    عمه جان ، خودن میدانی از دوست های نزدیک من هستی، وظیفه دوستی و وجدانی ام میدانم که بگم تعصب هرنوعش چشم آدم را کور میکند، هیچ تعصب مثبتی وجود ندارد عزیز من. هزاره ها با کوچی ها باهم جنگ کردند و می آیی طرف هزاره ها را میگیری و همه هم لقب قهرمان ملی بتو میدند. بابا کمی دیدت را وسیع کن. دق مرگ کردی مر.

  6. حالا اين همه قرآن روزانه درافغانستان توسط طالبان آتش زده مي شود مگه كسي كك اش گزيد ؟
    بشه كه بشه …..

  7. سلام هموطن عزیز
    امید است که در سلامت کامل باشید
    انشالله که طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک مورد قبول حق واقع شود
    وبلاگ تازه تاسیس (سرزمین من) نیاز مند همکاری شماست
    من وبلاگ محبوب شما را لینک کردم
    هدف این وبلاگ گسترش ارتباط بین هموطنان مهاجر در سراسر جهان است
    لطفا شما هم این وبلاگ را با نام (سرزمین من)لینک کنید
    با تشکر
    به امید همکاری های بیشتر

    منتظر حضور گرمتان هستم

    http://www.pevanda.blogfa.com

    موفق وموید باشی

  8. دوستان عزیز خیلی خیلی ببخشش باشد هزارستان نه هزارجات این از نظر دستور زبان فارسی هم اشتباه است و هم زشت زیرا ما فارسی زبان هستیم با تشکر

پاسخی بگذارید

