عبارت تاكيدي عمه


من خدايي دارم در اوج آسمانها و در اعماق قلبم كه حامي من است و مرا به سوي خوشبختي و موفقيت برتر رهنمون مي سازد.

اين عبارت تاكيدي من است كه دايم قبل از استراحت آن را تكرار مي كنم و تاثيرات مفيد و مثبت و ارامش بخشي در زندگي ام گذاشته

ايا شما در باره عبارات تاكيدي و اين سخن كه » هر گونه كه بيانديشي همانگونه زندگي مي كني» چيزي شنديده  ايد؟

به شما توصيه مي كنم كه از همين الان عبارت تا كيدي مناسب با هدف زندگيتان انتخاب كرده و به تكرار ان در طول روز بپردازيد تا شاهد تغيرات مثبت در زندگيتان باشيد و سپس عمه را براي اين توصيه دعا كنيد

15 دیدگاه برای «عبارت تاكيدي عمه»

  1. من كه عبارت تاكيدي خودمو پيدا كردم و حس خيلي خوبي دارم!!
    با اين نظر كه هر طور فكر كني همونطور هم زندگي مي كني هم موافقم!!!

  2. سلام عمه ی عزیز!خیلی جالب بود ومنم برای خودم همیشه عبارت تاکیدی دارم ولی عبارتم معمولا با توجه به وضع روحیم تغییر میکنه:دی
    الانم که این عبارت حضرت سجاد(علیه السلام) آرامش دهنده ی من شده:دی
    » خدایا! من در کلبه ی فقیرانه ی خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری، من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری!!!»
    فعلا بای
    سووووووووز باشی.

  3. سلام عمه !
    من هم مثل شما یک کلمه تاکیدی دارم البته مال من دو تا هست یکش هر صبح که بیدار میشم تکرار میکنم و میگم امروز چه روز خوبیه و من میرم که همه موفقیت ها رو بدست بیارم و با یه لبخند صبح رو آغاز میکنم چون همین لبخند کوچک در صبح به ادم انرژی خاصی میده
    و واقعا همون طور که گفتی هر کس همونطور که فکر کنه همونطور زندگی میکنه
    با تشکر
    عبدالله
    پسر ورسی

  4. سلام عمه جان! من به روزم ! بهم سر بزن لطفا! خوشحال میشم بوخودا:د
    سووووووووووووووز باشی

  5. salam bar ama jane nahayat mohtarame khodam
    man hamishe migam ba khoda bash khoda batost hameye karha ra ba yade khoda shoro kon ensha allah movafaq mishi
    ama jan shoma hamishe to liste 2a ham hasti gham nakhor khoda karime

  6. سلام عمه جان!
    آپ کنید دیگه عمه!!
    راستی من بی اجازتون شما رو لینک کردم:دی

  7. سلامممممممممممممممممم عمي
    ايي دفه دهومه ميوم كامن ملوم ارسال نموشه نه كي ياد ندرم ولي نميدنوم بچي
    پگ يگ جمله تاكيدي درن وله شايد بلده شو تكرار شي عادت شده ديگه انرژي نميگيرن شايدم نه
    ديگه اي كي ما قد او زدگايي وعده هاي (پست وعده هاي شما) شما د شومو راي ددوم الي كجاييد كي اپ نموكونيد؟
    اجي مجي ورد پرس خيلي كجي ايره ديگه ريي كو لا ترجي
    . . .

  8. خدا بزرگ ..خدا مهربان ..خدا خوب است..
    تو خوب هستي و من خوبم و هوا خوب است..
    هر وقت دلم مي گيرد..با خودم مي خوانمش..

  9. سلام عمه!
    کجای تو؟ازت خبری نیست؟
    خدا کند جور وسلامت باشید.

  10. سلام… میدونی یه بار یه جا خوندم «در زندگی زخمهایی است که مثل خوره روح را در انزوا می خورد و می تراشد. این دردها را نمی شود به کسی بیان داشت چون عموما فکر می کنند که …» و غیره و غیره. و از آن به بعد داستانی شروع می شود که حس نا امیدی رو در تو بوجود می آورد. زندگی را تلخ میکند و ترس از شکست همه ی وجودت را فرا می گیرد. حالا عبارت تاکیدی من چیه، من میگم در هر زخمی لذتی وجود دارد که میتوانیم از آن چیزی بیاموزیم. اگر زندگی پر از زخم است، زخمهایی است که می اموزاند پس باید از آنها آموخت و یادگرفت، نا امیدی رو از بین ببریم و زندگی کنیم.

  11. سلام دوست عزیزم

    زندگی یعنی هیاهو زندگی یعنی تکاپو
    زندگی یعنی گذر از جاده ای تاریک و بی نور
    زندگی یعنی شور یعنی غرور یعنی روزای پر زنور
    زندگی یعنی که تنها نشستن در هوای سوت و کور
    زندگی یعنی صداقت، یعنی محبت دل به دریا ها سپر دن
    زندگی یعنی که از عشق شقایق جان سپر دن
    زندگی یعنی مرور خاطره، وقتی که تنها میشوی
    زندگی یعنی که لذت، وقتی روی شنها ساحل میدوی
    زندگی بی دوست بی معنیست بی حضور دوست زندگی پس چیست؟؟

    موفق و موید باشی گلم [گل]
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

  12. سلام عزیز دل!
    من هم دیر دیر می آیم و در صفحات انترنت می گردم. به نظرم بعد از اینکه از دانشگاه فارغ شدی از انترنت هم فارغ شدی…
    خیلی وقت پیش خوانده بودم که قصد داری ماستری ات را بگیری… حالا بگو که در کدام کشور استی… یا که چانس برابر نشده یا خودت از خیر ماستری تیر شدی!
    هر جای استی شاد و شادمان باشی
    بدرود

پاسخی بگذارید

