جشن فارغ التحصيلي عمه


سلام دوباره

امروز تازه احساس كردم كه واقعا بهار شده و سال نو آمده هر چند چند روز پيش هم ميدانستم اما انقدر سرم شلوغ بود كه فقط فهميدم سال نو شده. اما الان مونوگرافم را تحويل دادم ، امتحانات پايان ترم مان تمام شد. و ديروز هم در يك جشن به ياد ماندني فراغت مان را به سرور نشستيم

جاي همه دوستاني كه دعوت كردم و نيامدن و همچنين دوستاني كه امكان امدن شان نبود خالي.. خلاصه خيلي خوش گذشت.

حضور والدين دانشجويان و اساتيد فاكولته ها به محفل ما گرمي بيشتري بخشيد.از اينكه دوستان خودم هم آمده بودند خيلي خوشحال بودم.كيمياگرو ستاره قطبي؛ خانواده ام ؛ اقاي رسولي و اقاي حيدري و اقاي قاسمي. كاش كه حق بين و پسر ورسي و محمد سعيدي و داداشم و مريم و نفيسه هم مي بودند.نمي دانم اگر دلنوشته هاي غربت را دعوت ميكردم مي امد؟ اگر همه مي بودند ان وقت يك مجلس واقعا به ياد ماندني مي داشتيم.

محفل ما از صبح ساعت ده صبح در تالار الهام شهر هرات شروع شد. بعضي اساتيد صحبت كردند بعد هم اسناد فراغت مان را دادند و وقت ناهار شد بعد از صرف ناهار هم ديگر طبق معمول خانوما دست …آقايون رقص

اينقدر هم خوش گذشت كه ساعت چهار عصر شده بود اما انها هنوز …..

در نهايت شب با سه تا از دوستام امديم خانه ي ما و فيلم ها و عكس ها را ديديم، كادوهايي كه برايمان اورده بودند باز كرديم و شام خورديم ساعت هاي نه شب بود كه اونا رفتند خانه هايشان

بالاخره دوران تحصيل چهار ساله من در مقطع ليسانس ديروز به پايان رسيد و الان با فراغت به برنامه هايي كه براي آينده ام دارم، به كمك خدا جونم مي رسم همچنين مطالب جديدي كه مي خواهم پست كنم.

عمه جان بچسب به زندگي

25 دیدگاه برای «جشن فارغ التحصيلي عمه»

  1. سلام عمه گلم
    منم ازینکه در خوشحالیت دیروز شریک بودم خیلی خوش شدم. کاملا احساست رو می فهمیدم و می فهمم. امیدوارم که در جشن فراغت دکترات هم باشم و بهت تبریک بگم.

  2. Nemiduni cheghade az tahe del khoshhalm k tunesti yeki az gholehaye bozorge mowafaghiyato fath koni wa eftekhari bozorg bara khodeto famil wa MASTAANA bashi.yek bare dige in kamyabi ro behet tabrik migam wa montazere pishrafthaye cheshm gire digeyi az shoma hastam.piruzo shad bashi

  3. عمه عمه عمه سلام سلام سلام

    باد مه خورشید وفلک در کار است
    تا»تو» بعد از جهار سال مدرک تحصیلی بگیری.
    خوش حالم خیلی زیاد(اینجا مثل بیابان است نه گلی چیزی است که تقدیم کنم ببخشید)
    خدارا شکر خیلی دلم میخواهد امید عزیز هم چنین خبری را بدهد.
    عمه جان سلامت وتندرست باشید.

    راستی خوش به حال تان که ساعت 9 برنامه تان خلاص شده اینجا همین طوری الکی تا ساعت یک بیداریم.
    عمه بچسپ به زندگی تون دی: اینه که خودت نوشتی

  4. واما.

    عمه جان کمی دلم خون شد
    گفتی اگر دعوتم کنی می آیم یانه؟
    دلم گرفت!
    پدر ومادرم در محله»عمه سکینه» هستند.
    اگر انها هم دعوت کنم نمیتوانم بیایم متاسفم واقعا»

  5. سلام عمه
    فارق التحصیلی تون رو تبریک میگم
    امیدوارم بادستی پر وایمانی راسخ برای آبادانی خانه ی ویرانمان تلاش کنید.
    الله یارتان باد

  6. از اشنایی با شما خوشحال شدم
    فارغ التحصیلی هم همچین اش دهن سوزی نیست
    من کلی فارغ شدم
    ولی اخرش-هیچی-این عقده هویت ما ها را دیونه کرده
    موفق باشی
    منو لینک کن
    لینکت میکنم
    بای

  7. سلام و هیچی!
    هیچی هیچی هم که نه، فراغتت تبریک، روزهای تان خوش و سال نو هم مبارک.
    راستی وقتی نظرتان را در نظرکده ام دیدم خیلی خوش شدم. خوش شدم از اینکه هنوز هم بعد از این مدت که به نظرم خیلی طولانی بود دوستانی هستند که سر می زنند…
    شادیت را می خواهم عزیز
    بدرود

  8. سلام
    اول اینکه تشکر که خبر کردی و دوم اینکه دستت درد نکنه که دیر خبر کردی.
    برایت آروزی موفقیت می کنم . امیدوارم در راستای اهدافی که به مسنجر گفتی کامیاب باشی.
    زیاد سخت نیست اگه به دور و بر نگاه کنی می بینی که دیگران به چه راحتی این کارها رو می کنند و از شما هم بر می آید
    موفق باشی و امید وارم که گزینه مناسبی برای پروژه بعدی تان پیدا کنید

  9. به به! تبریک تبریک خوارجان!
    اینه بخیر راستی فارغ شدی!
    کشکی اینجی یک گل مُل موبود که بخشی تو میدادوم- فقط بیابو واری یه اِی نظرجگه وبلاگ تو.
    از وب خود خو یک منچه گل رنگارنگ بخشی تو میدیم. توفه فارغی تو. قبول کو.
    کشکی ما ام ده هرات موبودوم که میمادوم و میدیدوم. واه! ما ام، خدا بدنه میطلبستی یا نه؟ ما ناقی ده دل خو خوشیم. امو طر نی یه امه اغی؟
    خو آغی جان! امی ره نفامیدوم که از کدام شق فارغ شودی؟
    بلدی تو خوشبختی میطلبوم.
    سلام و خدا نگابون تو.

  10. با سلام
    کادوی من را خوش کردی ؟؟؟
    انی وی، بست آو لاک. ما که چندان در یکسال اول فراغت لاکی ندیدیم، دعا کن امسال وضع بهتر شود.

  11. سلام
    مرسی که به من سر زدی!
    نمیدونم ولی اون روزی که شروع کردم به نوشتن این وبلاگ اونقدر دلم گرفته بود، به همین دلیل نوشتم بی کس تنها!

  12. سلام خسته نباشید منم تبریک میگم امیدوارم همیشه چنین موفقیت هارا تکرارکنید وهمیشه شاد خندان باشید

  13. سلام عمه!
    عمه سنگري را اول بار پشت جلد يك كتاب عكسش را ديدم كه تفنگ بر دوشش بود..بابه گفت كه افتخار زنان هزاره است…جالب بود برايم كه هم نام عمه سنگري هستي!
    فارغ التحصيلي ات را هم تبريك مي گويم..در واقع تلاش براي ورود به مقطع بعدي را تبريك مي گويم…

  14. سلام عمه!
    خوش به حالتون و فارغ التحصیلی تون رو تبریک میگم!!!
    موفق باشید(گل)

  15. slm bar ameye garm khyli khosh hal shodm k fraqtt ro jashn grfti va khayli ham naraht shodm k natonstm to jashnt sherkat khonm kholase az samim qalb barat 2a mikonm k hmishe movafq bashi ba biyay kabul manm az tanhayi dar biyam .

  16. عمه لطفا ايراني گپ نزن تو خو خوشبخت هستي هم ميناني دري گپ بزني هم هزارگي پس ايراني گپ نزن. تشكر و ها مبارگ باشد فراغتت از پوهنتون

  17. سلام بر عمه …
    به اتمام رسيدن درستان تا اين مقطع را بهتون تبريك ميگم انشاالله كه شغلي مناسب كه اندوخته ي خود را در آن به كار گيريد پيدا شود و شاهد پيشرفت روز افزون شما و دوستان باشيم

  18. سلامممممم
    اولا مدركتونو گرفتين قبول باشه
    بعد انشا الله حي توند تند مدرك بگيرين و فارغ بشين
    واي ببخشين ملاقات اول چقدر جلف بازي شد
    صميمانه فارق التحصيلي تونو تبريك ميگم و ارزوي توفيق روز افزون شما و همه دانش جويان كشورمونو دارم
    اول اينكه عجب اسمي بي نهايت مشتاق كتاب اقاي يزداني شدم (بخاطر اسطوره هاش)
    بعد خيلي خوشحالم هزاره هستيد(اصلا هم نژاد پرست نيستم)
    پيش از اينها مي خواستم بيام اما نميشد
    اگه مشتاق لينكيدن و ارتباط ما من نيستيد حد اقل جهت ارتقاي فرهنگ ايستادگي و شهامت و معرفي تاريخ و بزرگان ديارمون هم كه شده اگه كتاب الكترونيكي اقاي يزداني رو سراغ دارين راهنمايم كنين پيداش كنم

  19. چشم من تلاش ميكنم كه برايت ايبوك اش را بيابم اگر نشد اسم كتابايش را برايت مي فرستم چند تا كتابم دارد كه به اسم مستعار چاپ كرده كه فقط به خيلي خيلي خودي ها داده است هر چند نمي ترسد وهمه ميدانند كه فلان كتاب از يزداني است اما به اسم مستعار چاپ شده من يك مصاحبه هم از ايشان گرفتم ميخواهم تكميل كه شد بفرستم جمهوري سكوت بعد شما خبر مي دهم موفق باشيد تشكر كه امدي من هم سر فرصت خواهم امد

  20. سلام
    خو خو ديگه ايراني نمو گوم بازم تشكر كي گوشزد كدي ازي باد تمام سعي خور مونوم كه دري ناوشته كنوم

  21. اره تا باشد از این کادو ها عزیزم

  22. خوشحال شدم که فارغ التحصیل شدید براتون آرزوی موفقیت می کنم وب لاگتان را دیدم بد نبود در تزئینات وبلاگتان فعالتر ظاهر شوید . موفق باشید
    از طرف جامعه دانشجویی

  23. سلام عمه یا …حالت خوبه؟ منم ورود شماروبه دنیای سردرگم فارغ التحصیلا تبریک می گم .راستی مارونه دعوت کردی نه اسم مارو جزفراموش شده ها نوشتی ونه…خیراست ،فراغتت ازصمیم قلب تبریک باشه خداکنه یه تحصیلکرده موثرباشی نه یه…

  24. عمه جان سلام. مبارک شونه که بخیر درسای خوره خلاص کدین. آرزودیروم که یک روز دیگه ماستری خوره جشن بیگری. تازه این صفحه رایافتم دیگه همیشه اینجه مییم. خوش باشی

پاسخی بگذارید

