دنیای دانشجویی


سلام

باز من هستم دم سال نو ما هم بی کاریم سر امتحانات، وقتی همه دارن از فرط خواندن مطالب طیف سنجی میکشن من اینجا نشستم دارم  مسئله هوشی بیان میکنم؟

 که چند شب پیش نمیدانم امتحان چی داشتم ؟ دیر وقت بود خیلی هم خوابم میامد کلا گیج بودم که نا گهان صدای دیرینگ دیرینگ مسج موبایلم بلند شد حالا یکی دو تا سه تا چهار تا….. تعجب کردم که این چیه دیگه ؟ بازش کردم تو خواب و بیداری شروع کردم به خواندن ، بدون توجه به نام فرستنده چون این روزا من شماره دوستان را ندرام گفتم که سیم کارتم سوخته بود!!! شما هم بخوانید این ادم که دانشجو هم بود و مثلا فرداش امتحان داشت چی نوشته بود؟

از یه دیوونه می پرسن چرا دیوانه شدی؟ میگه : من یه زنی گرفتم که یه دختر هیجده ساله داشت ، دختر زنم با بابام ازدواج کرد، در نتیجه زن من مادر زن پدر شوهرش شد، از طرفی که دختر من که زن بابام بود، پسری به دنیا آورد که میشد برادر من و نوه ی زنم، پس نوه ی من هم میشد در نتیجه من پدربزرگ برادر خودم بودم، چند روز بعد زن من پسری به دنیا آورد که زن بابام خواهر پسرم و مادر بزرگش شد،در نتیجه پسرم برادر مادربزرگش بود از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختر زنم، خواهر پسرم بود، در نتیجه من خواهرزاده ی پسرم بودم

به کلی خوابم پرید و به یاد این مسئله ریاضی افتادم که استاد ریاضی فرمودند

پرتقال فروشی 8 جعبه پرتقال خرید که در هر جعبه سه ردیف 8 تایی پرتقال چیده شده بود هر دانه پرتقال را 8 افغانی خریده بود که برای هر بردن هر 8 جعبه پرتقال به مغازه اش 8 افغانی پول پرداخت کرد 8 تا جاده را پیمود تا به مغازه 8 ام که مغازه خودش بود برسد 8 ردیف 8 تایی پرتقال را به 8 تا مشتری فروخت . پیدا کنید پرتقال فروش را!!!

دنیای دانشجویی است دیگر شب امتحان که میشه ادم به جای درس فکرش به هزار راه میرود الا درس وقتی که صبح نزدیک میشود تازه یادت میاد که درس داشتی

خدا خیرش بده این دوست عزیزم را که اون شب ما را از خواب پراند و اگر حتماخوابیده بودم و فردا سر جلسه امتحان…….

23 دیدگاه برای «دنیای دانشجویی»

  1. سلام
    مطلب جالبی بود وب خوبی هم داری به من هم سر بزن
    هاهاهاهاهاهاهاها
    این چه قضیه ای نوشته کردی؟؟؟ اسلام به خطر افتاد .

  2. سلام عمه !
    ولی خداییش عجب مساله ای رو طرح کرده بوده برات من که گیج شدم و اصلا نتونستم متوجه بشم که جریان چیه؟؟ !!! ؟؟؟ !!!
    ولی خیلی پیچ در پیج بود بنده خدا حق داشته دیونه بشه.
    این مساله دوم هم عجیب غریب بود اخرش باید پرتقال فروش رو پیدا کنیم….؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    مطلب جالبی بود
    با تشکر
    پسر ورسی

  3. سلام عمه…حق داشتی خواب از سرت بپره!
    ولی اگه مثل من خودتو انداختی تو هچل..هر شب برات میشه مثل شب امتحان…از شدت سنگینی حرفها رو قلبت خوابت نمیبره…بهم یه سربزن تا بفهمی!

  4. سلام .خسته نباشی.

    مسئله جالبی روتواین پستت درج کردی،

    البته ببخشید این مثل همون حرف بعضیامیمونه که میگن الان اوضاع (خرتوخرشده)چون خودیاروهم نمی فهمه که ابتدای پیازه یا انتهای پیاز.

    به هرحال، امیدوارم که سال خوبی درپیش روداشته باشی.

  5. سلام عمه…سال نو مبارک…سال خوبی را برایتان آرزو میکنم…موفق باشید!

  6. سلام کلا بی خیال اس ام اس .
    سال نو مبارک
    امروز چهارشنبه اول سال بود شما کجا سیرکردید ؟

  7. سلام عمه:
    خداتوراازهمه افات وبلیات حفظ داشته باشد:
    وقعااحساس پاک تورامی ستایم وبنده ویب باویب زیبای تان ناگهانی برخوردم وازایشان دیدن کردم ولذت بردم واستفاده بردم ولینک کردم واگر شماهم موافق باشید لینک نماید تا دراینده ها بازهم ازسخنان همدیگر استفاده نمایم تشکر

  8. سلام
    عيدتان مبارك
    به به چه دوستاني همه توي كار خير خوب شد بيدارت كرد

  9. سلام… عید رو که قبلا تبریک گفتم اما چون خوش بشی بازم تبریک میگم…
    میگم عمه تازگی ها اینقدر بهم گیر دادی که نگو. فیصدی این ترمم 85.2 شد. برای کسی که تمام تعطیلات رو کار کرده و درس نخونده و در ایام امتحانات هم نیمه وقت سر کار میرفته فیصدی کمیه؟؟؟ اونم تو دانشگاهی مثل پولیتکنیک؟؟؟ خب اینو گفتم که بگم حالا بهم حق میدی که شب امتحان اس ام اس بفرستم یا حتی صادق هدایت بخونم!!!
    تازه بد کردم نذاشتم اونشب خوابت ببره :دی
    خوش باشی

  10. سلام عمه جان
    عید و سال نو تبریک باشه .
    از ته آرزو دارم سالی که پیش رو داری سرشار از شادکامی باشد.
    کم پیدایی،
    اگه تونستم حتما برای دفاعت میام. دوست دارم جزء اولین کسانی باشم که بهت فراغتت رو تبریک میگن. مثل اینکه تو پارسال جزء اون اولین نفر ها بودی.

  11. سلام به عمه خود ما!
    خوبی؟ کمی جالب بود.
    سال نو ات تبریک. همیشه شاد باشی و موفق.
    بدرود.

  12. سلام دوست عزیزم حالت خوبه
    آمدم دعوتت کنم تا به کلبه من بیایی برای اولین بار در سال 89
    ……………..…,•’«’•,•’«’•,
    ………..………’•,`’•,*,•’`,•’
    …………..……….`’•,,•’`
    ………,•’«’•,•’«’•,
    ………’•,`’•,*,•’`,•’
    ………….`’•,,•’`
    ,•’«’•,•’«’•,
    ’•,`’•,*,•’`,•’
    …..`’•,,•’
    ,•’«’•,•’«’•,
    ’•,`’•,*,•’`,•’
    …..`’•,,•’……
    ,•’«’•,•’«’•,.
    ’•,`’•,*,•’`,•’
    …..`’•,,•……’
    ………,•’«’•,•’«’•,
    ………’•,`’•,*,•’`,•’
    ………….`’•,,•’`
    ……………..…,•’«’•,•’«’•,
    ………..………’•,`’•,*,•’`,•’
    …………..……….`’•,,•

    سلام.بــاوررم نـمی شــه.اپ کردم!!!!
    اپــم منتظرم..[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

  13. سلام از اینکه امدی من را خیلی خوشحال کردی نمیدانم چی بگم اصلا ولی خیلی خوشحال شدم که امدی همین.
    تو و همه عزیزانی که دعوت من را بدورد گفتن. ازتون ممنونم

  14. از صمیم قلب فراغتت رو بهت تبریک می گم. خوشحالم که چیزیکه می خواستم شد و جزء اولین نفرها بودم که بهت تبریک گفتم.

  15. فراغتت را تبریک میگم. و به روی خودم نمیاورم که تاریخ ارائه مونوگرافت را نگفتی تا بیام ببینم. انی وی ، بست آو لاک. موفقیت های روزافزون شما آرزوی ماست ……صنایع کیمیاگری غلیدون و برادران

  16. سلام عمه جان عزیز
    امید است که در لباس عافیت باشید
    و سال خوبی را اغاز کرده باشید
    مطلب قشنگی بود مانند همیشه
    با مطلبی در مورد راز اپ هستم منتظر حضور گرمتان
    موفق باشید

    [گل][چشمک][گل]

  17. درودي با مهر
    وب نوشته هاي زيبا يي نگاشته ايد ، دستانتان توانا و قلمتان نويسا باد
    گذري بر تارو پود ما نيز داشته باشيد
    اگر افتخار بخشيد و مايل به تبادل لينگ باشيد وب ما را به اسم » تاروپود يك افغان » لينگ كنيد
    و ما را نيز اگاه سازيد تا وب زيبايي شما را به تاروپودمان پيوند دهيم
    تا درودي ديگر بدرودي با اميد

پاسخی بگذارید

