سال نو مبارک


سلام دوستان عزیز همراهان همیشگی و مهربان عمه سنگری

شاید متوجه شده باشید وقتی که عجله دارید پشت چراغ قرمز میمانید!

وقتی که کار دارید و سرتان شلوغ است همه کارهای دیگر هم با هم می ریزند سر آدم

داستان ما هم همین طور شده. یک بار درباه کتابخانه عامه هرات نوشته بودم یادتان است؟الان همانجام سر ظهر است وقت ناهار سریع امدم یک مطلب آپلود کنم بدون برنامه ریزی هرجی به ذهنم برسه می نویسم. امروز صبح قبل از امدن به کتابخانه و رسیدن خدمت دوستان رفتم پیش شکسته بند حقا که کار خوب و بجایی کردم، شانس اوردم این دفعه ادای به دوران رسیده ها را در نیاوردم و نرفتم پیش دکتر، هم بیشتر وقتم تلف میشد هم انگشت در رفته ام را میزد میشکست دم امتحانات آنتی خوشبخت می شدم

شنیدین میگن قوز بالا قوز؟انگشت من هم در این شلوغی های زندگی ام شده همین ضرب المثل!

راستی این پیام تبریک سال نو است می دانید که امتحانات پایان ترم من در جریان است و من وقت پیدا نمی کنم که به وبلاگ هاتان سر بزنم

البته برای ان عده از دوستان که شماره تماس شان را دارم حتما مسج میدم :ِدی

سال نو بر همگی مبارک! سالی پر از برکت برای همه تان ارزو می کنم

9 دیدگاه برای «سال نو مبارک»

  1. سلام به عمه سنگری عزیز !
    اول از همه برات دعا میکنم هر چه زودتر انگشتت بهتر بشه و در امتحانات موفق و پیروز باشی بعد من هم متقابلا سال نو خورشیدی رو به شما و دیگر دوستان وبلاگ نویس تبریک عرض میکنم و براتون سال خوب و خوش و پر برکتی آرزو میکنم.
    با تشکر
    پسر ورسی

  2. سلام عمه جان!

    خدا سلامتی به شما بدهد.
    برای تبریک بازهم خواهم آمد.
    کوه تا عید؟!!!!

  3. salam ameh jan khobi mamnon az hozoret man pishapish sal no ra be shoma tabrik migam va omid varam sal jadid sali por az khyr va barekat bashad bary shoma va hamey dostan va har rozetan behtar az dirozatan bashad .
    man dar hal hazer dar norway zendegi mikonam va ghablan dar iran bodam mitavanam beporsam shoma koja zendegi mikonid va agar dar iran hastid kojay iran ?? baray shoma arezyo shadi va behrozi mikonam movafagh va kamyab bashid

  4. slm ziz khyli motasfam k anogshtt on dar rafte fk konm az fraq man hasr azizm khob tahaml kon 29 hom hot onjam sal now 2 hm mobark

  5. سلام عزيز
    الان كه خوبي؟؟؟؟؟
    عيدتم مبارك پيشاپيش
    اميدوارم امتحاناتوخوب بدي
    به روزم البته اگه كار داري نيامدي ناراحت نميشم

  6. سلام
    صحت انگشت محترمت را از خدای مهربان خواستاریم.
    امتحاناتت را هم همینطور ، به سلامتی بگذرانی.
    سال خوبی را شروع کنی امین.
    مواظب خودت باش.

  7. سلام عمه عزیزم

    پیشا پیش سال نو بر شما تبریک عرض میکنم
    و سلامتی تان را از خدای بزرگ خواستارم(انگشتت!)

    دنيا را برايتان شاد شاد
    و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم
    هر روزتان نوروز
    موفق باشید

  8. سلام بر عمه ی ملت ستم دیده ی افغانستان عزیز. خوبید شما؟؟؟
    شناختید؟؟؟ انجنیر امید هستم :دی
    والله اولین نفرهایی بودم که طی اس ام اس تان متوجه در رفتگی انگشتتان شدم، اما مثل اینکه آخرین نفرهایی هستم که به شما از بابت این رویداد ابراز تاسف میکنه شرمنده از این بابت. به قول کیمیاگر صحت انگشت محترمت را از خدای مهربان خواستاریم.
    آمدم که هم عید را تبریک بگم و هم خبر کناره گیری از وبلاگ نویسی و شروع بازنشستگی ام را بدم. والله بعضی از دوستان گفته بودن که دولتشان یا همون رئیس دولتشان بهششان اجازه ی کامنت دادن یا کامنت گرفتن رو نمیده، واسه همین قسمت کامنت ها رو غیر فعال کردن. فعلا حاکم و فرمانروای ما اجازه ی وبلاگ نویسی رو هم به ما نمی ده و ما وبلاگ مان رو غیر فعال کردیم.
    از شوخی گذشته، این روزها خیلی کار دارم، یعنی شاید تا مدتها این مصروفیت ادامه پیدا کنه و نمیخوام فکر آپ دیت کردن وبلاگ در رسیدن به اهدافم خللی ایجاد کنه. در ضمن طراح سایت و برنامه نویسی مثل من خوب نیست که یک وبلاگ معمولی داشته باشه، باید کم کم به فکر ایجاد یه وب سایت کامل و کاربر پسند تو مایه های فیس بوک باشم :دی.
    موفق باشید
    پیشاپیش یه بار گفتم بازم میگم که عیدتون مبارک

پاسخی بگذارید

