مسج فری


ديشب هر چی فكر كردم كه چه مطلب جديدي بنويسم  چيزي به ذهنم نرسيد تمام سلول هاي ذهنم پر شده از مطالب براي پايان نامه و اينكه به استاد راهنما چي بگم و همش در ذهنم چيزايي كه لازم دارم را مرور ميكنم اين روزها هم كه اتصالات خدا خيرش بدهد اس ام اس هايش رايگان شده. كار من هم اين شده كه مزاحم چت كردن دوستان شوم و هي مشكلاتي كه در حين پايان نامه نويسي بهشان بر مي خورم و فكر مي كنم شايد بتوانند كمك كنم را از آن ها مي پرسم. آن ها هم من را حواله همديگر مي كنند كه زودتر برم پي كارم اما من شله كه ايلا كردني نيستم و آخر كار اطلاعات جالبي به دستم مي آيد و بالاخره يكي دلش مي سوزد و كمكم ميكند. خوب من كه از چت رايگان استفاده درست مي كنم اون ها نمي گذارند آخر يكي نيست بگويد مشكل عمه را حل كردن بهتر است يا براي يكديگر اس ام اس سركاري فرستادن. بنده حقير هر چند فرصت چنداني ندارم كه وارد مباحث طولاني چت دوستان شوم اما اگر گاه گداري كاري از دستم بر بيايد نيز دريغ نمي كنم (مثلا را انداختن دعوا بين دو نفر،از نتايج اساسي مثبت انديشي). اما نكات جالب اين موضوع همين بحث چت است چه از خدمات شركت روشن باشد يا اتصالات ، ضررهايي كه اين خدمات دارند بيشتر از فايده شان است پس همان به كه نباشند . چند تا ضرر اش را ليست مي كنم شما هم قضاوت كنيد.

-تند و تند و تند مسج مي آيد كه همه جواب مي خواهند، صفحه كليد موبايل باد مي كند بعدش هم دكمه هايش بيرون مي آيند حالا اگر از موبايل دوهزاري باشد يك چيزي وقتي موبايل ات را هشت، نه هزار يا بيشتر خريده اي ديگر واويلاست.

-بعضي وقت ها مسج را اشتباهي به كسي مي فرستي كه داري غيبت اش را با يكي ديگر ميكني دي:

-آنقدر داغ مسج فرستادني كه شام و استراحت و عبادت و درس و كلاس و اينها همه فداي مسج مي شوند

-سر و صداي مادر در مي آيد

-مهم ترين برنامه هاي به خاطر همين مسج هاي رايگان عقب مي افتد.مثلا همين  دوستم تا چند روز پيش (بكوب شايدم نكوب) براي كنكور درس مي خواند حالا كه ازش بخواي يك سوال بپرسي مي گويد وقت ندارم مزاحم نشو بحث داغ است يا كه اس ام اس  جديد داري؟اين دختر يك استفاده درست از اين چت كرد آن هم اين  بود كه به من اس ام اس داد گفت اگر از زمان برگزاري كنكور خبر دار شدي حتما خبرم كن.

– از همه مهم تر بعضي وقت ها بعضي جريان هاي پشت پرده اي و سري بين دو نفر توسط همين چت هاي رايگان لو مي رود فقط كافي است يك مسج را اشتباه بفرستيد كارتان زار است دي:

 

و شايد هم خيلي ضررهاي ديگر كه من به ذهن ام نرسيده. من كه شماره اتصالاتم را فقط سه نفر از دوستان دارند وقت اش را هم ندارم كه چت كنم.

نكته بعدي موضوع اين است كه پارسال كه شركت روشن براي بار اول ايده را اجرا كرد براي مدت دو ماه كم كم باعث شد خيلي ها سيم كارتشان را به روشن تعويض كنند خوب كلي سود براي اين شركت داشت

اما فكر نكنم اتصالات بتواند آن سود را ببرد،

در نهايت رقابت شركت ها براي جلب مشتري به اين وسيله گر چه راه درستي نيست اما در كل باعث كاهش نرخ قيمت ها مي شود و اين شركت ها براي نگه داشتن مشتري مجبورند تسهيلات بيشتر ارائه كنند اين اش خوب است اما رايگان كردن مسج فقط ضايع كردن وقت و انرژي جوان ها است اميدوارم كه شركت ها راه هاي مفيدتر و بهتري را براي جذب مشتري پيش بگيرند

15 دیدگاه برای «مسج فری»

  1. سلام عمه سنگری عزیز !
    امیدوارم که کلید های موبایل شما باد نکرده باشه و دکمه ها ش بیرون نیومده باشه.
    در مورد این موضوع باید بگم که اتفاقا کار خوبی کردن شرکت اتصالات البته فقط 100 تا اس ام اس رایگان از هر سیم کارت میتونیم بفرستیم.
    خوب ما چرا مثل این دوست شما که زمان برگزاری امتحان کنکور پرسیده بوده ، ازش استفاده های خوب نکنیم که الکی وقت خودمون رو حدر بدیم و اس ام اس های سرکاری بفرستیم انسان بایداز تسهیلاتی که در اختیارش قرار میگره به نحو احسن استفاده کنه.
    با تشکر
    پسر ورسی
    [گل]

  2. سلام به عمه امید که خوب و خوش و سلامت باشید
    سیب سرخ با غزل تازه منتظر نقد و نظر شماست
    بدورد

  3. salam ama jan omidvaram khob bashi va shab ha be khatere in sms haye majani bikhabi nakeshi az yek babat kho khob ast ke kas hayi ke khab nadarad bikar namimanad
    khob baraye namzad ha ya dostane khodemani kho khob ast ke masraf nadarad
    va be khater eshtebahi ferestadan bayad kheli deqat konim ke tabahi be bar miarad
    khob khosh behaletan sms majani darid mane bichare har sms am 14 afghani masraf dare va hala ke didin bi sms zendegi ham moshkel shode
    khob omidvaram ke hamishe movafaq bashi ame jan khoda hafez

  4. سلام عمه جان!
    خوبی؟ چشم بد ودور!
    چشم های من که سبز نیست، پس چگونه چشمت زده باشم؟!
    گذشته از این شوخی، از نطرات تان ممنون. من به دیده قدر می نگرم.
    موفق و همیشه با انترنت باشی.
    در چکیده ها لینک شده اید.
    اگر از چکیده ها خوشت آمد لینک کن و اگر نه، میتوانی انتقام به مثل بگیری.
    بدورد!

  5. باز هم سلام.
    راستی، دیدم که انتقام گرفته اید؛ پس دوباره حاجت نیست!
    موفق باشی عمه گرامی!

  6. سلام…خیلی ممنون از ایمیلت….فقط جیمیلم باز نشد امروز که بهت میل میزدم
    موفق و موید باشی!!!!

  7. salam ama aval dar javb on dost aziz k gofte bod 100ta bishtar baray har sim kart nmitavani estefade kone bgoymam k na baradar ma etesalat ra hak kardim har vaqt tamam mishod yk cod dige vard mikardim va free mikardim
    b harhal mikhastm bgm matlbt ame jan bsyal jaleb bod khoda khonad k on dostt dast az in kar hya bihode bar dard va dars bkhand man k vaqan negarn on dostt shodm.:D

  8. سلام. شاهد بودی که این مسج فری واسه ما کار نکرد! دلیلش رو هم فهمیدم و اون اینکه شارژ (کریدت) نداشتم :دی.
    راستی با یک گلایه آپم… منتظرم

  9. فاجعه افشار برای مردم ما فراموش ناشدنی است روزی است که خونخوارن قاتلان ما مردم بی دفاع غریب را قتل عام میکنند و اموال شان را به غارت میبرد من امروز را بر تمام هزاره های جهان تسلیت میگویم.
    وبرای شهدای افشار بهشت برین از خداوند منان آرزو میکنم وبرای خانواده های شان صبر جمیل.

  10. سلام مريم جان خوب شد من اسم اون دوستم را ننوشتم واگرنه در دنياي مجازي رسوا ميشد
    من هم خيلي نگران اش هستم، در ضمن اتصالات من در همان 100 تاي اولي تا قفل ميكرد من اون رمزه را وارد ميكردم در نتيجه كلا خراب شد تاز نمي شد هم چه فايده كي به من محل ميداد؟ خودت كه خواندي دوستان چطور جوابم را ميدادند ؟ به من ميگن يا سر كاري يا كه برو بگذار به كارمان برسيم براي اون دوستم دعا كن سر عقل بياد اين دو هفته اخر را درس بخواند :دي شايد فرجي شد قبول شد معجزه فقط از دست خدا بر مي ايد اخر عزيزم :دي

  11. سلام عمه جان ومریم جان !
    وبلاگ پسر ورسی در ورد پرس آپ است منتظر حظور شما هستم
    به مریم:
    میشه اینکه روش هک کردن اتصالات رو به ما هم بگید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
    با تشکر
    پسر ورسی
    [گل]

  12. باسلام
    رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد ( ص ) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی ( ع ) و امام رضا ( ع ) را به شما و همه شیفیگان و پیروان این معصومین تسلیت عرض می کنم
    خدایا ! توفیق عنایت بفرما تا بتواینم از رهروان راه سرخ ایشان باشیم

    تاسلامی بعد …
    مرتضــــــــــــی

  13. سلام به عمه ی عزیز !
    هر دو تا وبلاگم به روز شدن منتظر حضور سبزتون هستم.
    پسر ورسی

  14. باسلام ودعای خیر:خدمت باسعادت شماعمه ی گرامی ..به پایان رسیدم. امانکردیم آغاز…فروریخت پرها/نکردیم پرواز…ببخشای ای روشن عشق برما/ببخشای…ببخشای اگرصبح را به مهمانی کوچه دعوت نکردیم…ببخشای اگرروی پیراهن مانشان عبور صحر نیست…ببخشای مارا اگر از حضور فلق روی فرق صنوبر خبر نیست………

پاسخی بگذارید

