عشق عطيه برتر


اگر به زبان مردم و فرشتگان سخن بگويم م عشق نداشته باشم به نحاس صدا دهنده و سنج فغان كننده ماننده شده ام.

اگر صاحب عطيه ي پيش گوي باشم و اگاه باشم برتمام اسرار و بر تمامي دانش ها، اگر ايمانم چنان كامل باشد تا انجا كه كوه ها را جابه جا كنم و عشق نداشته باشم هيچم

عشق بردبار است ، عشق مهربان است، در آتش حسد نمي سوزد، نفع خويش را خواهان خشم نيست،خشم نميگيرد،در همه چيز صبر ميكندهمه را باور ميكند همواره اميدوار است و همواره بردبار

عطيه برتر _‌پائولو كوئيلهو

بدين وسيله به اطلاع كليه دوستان عزيز رسانيده ميشود كه چند دقيقه پيش يكي از دوستانم به من زنگ زد كه تو مرده اي؟

گفتم نه چي شده هنوز كه نفس ميكشم گفت امروز يازدهم دلو (بهمن) است اطلاعيه كه به برد دانشگاه  زده شده را بخوان خودت ميميري! داستان از اين قرار است كه ما تا پانزده دلو فرصت داريم كه پايان نامه هايمان را تقديم كنيم  الان واقعا مغزم قفل كرده. براي من دعا كنيد. در ضمن وبلاگ نويسي تا چند وقت ديگه كه نميدانم تا كي باي باي.

16 دیدگاه برای «عشق عطيه برتر»

  1. سلام عمه جان !
    برات آروزی موفقیت میکنم و امیدوارم قبل از 15 دلو پایان نامه تو خلاص کنی.
    برات دعا میکنیم.
    پسر ورسی

  2. سلام
    به سان کسان نوشته ای که در عرفان عشق سایه افسوتر انداخته و جام جانانه عشق سرکشیده و خود را کاملاً باخته
    ولی عمه جان این عشق و پایانامه و پانزده دلو بهم چه ربطی دارد؟

  3. سلام، امیدوارم که بهترین دفاع دیپلم تاریخ دانشگاه هرات رو بدی
    موفق باشی

  4. عمه جان سلام و درود!
    خدا خیر کند. برای عوام آخر است و یا تنها برای خاص.
    با یک غزلی تازه ام منتظر نقد و نظر تان هستم.
    تا حضور تان بدرود!

  5. سلام عمه جان….دارم فک میکنم من و تو چه قدر نقاط مشترک داریم…من هم تا نیمه ی اسفند(حوت) باید پایان نامه مو تحویل بدم….فعلا که امتحاناته اما بعدش بکوب وقتم میذارم روی اون……تازه وبلاگمم شاید پاک کردم…..
    آها راستی یه نظرتوپست مثبت اندیشی برات گذاشتم…موفق و موید باشی…

  6. انشالله که پایان نامه تان بخوبی تحویل بدین.
    جالب است امروز 15 دلو دوستی برای من زنگ زد که تو زنده شدی !

  7. یک اربعین گذشت و من از سفر صبر آمده ام
    از شام و بلا آری باز سوی کرب و بلا آمده ام
    ای قاری قرآن من لختی تامل کن ! جانم برادر
    بین این موی سپیدم تنهاسوغاتم ای عزیز خواهر
    …………………………………………………………………..
    فرا رسیدن اربعین حسینی را به محضر آقا امام زمان و همه ارادتمندان این خاندان تسلیت عرض می کنم .
    تاسلامی بعد …
    مرتضــــــــــــــی

  8. من كه نفهميدم دوستتان براي شما چرا زنگ زد قرار بود من بميرم كه خدا را شكر از بد شانسي شما زنده ماندم
    دارم پايان نامه مينويسم حتما شما هم دارين پايان نامه مينويسيد؟ خوب يادتان باشد كه زيرش را حتما امضا كنيد دي:

  9. اینروزا چرا اینقد کشته مرده زیاد شده؟؟؟؟؟؟؟
    بچسپ به پایان نامت که من فقط تو رو درک می کنم. برای دفاعت میام و امیدوارم اولین نفری باشم که بهت تبریک میگم. مثل اینکه تو اولین نفری بودی که به من تبریک گفتی.

  10. لام خوبی؟الان افغانستانی؟ وبلاگ زیبایی داری مطالبشم جالبه .
    منتظرتم بیا
    علی

  11. سلام عمه نوشتن پایان نامه تون تموم نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    کجاییین ؟
    ur sl fn z off

    با تشکر
    پسر ورسی

  12. متاسفم بخاطر این شانس بد!
    منظور از زنده تولد بود دی:

    پایان نامه کپی پست که زیاد سخت نیست خدا سایه انترنت از سرتان کم نکند دی:
    بازم اعتراض نکنید که به لیسانسه ها گیر دادم دی:

  13. راستی در ادامه سوال علیزاده صاحب این عشق و پایانامه و پانزده …. دارد؟

  14. سلام بله خدا اين بدشانسي ها را تا صد سال از سرتان كم نكند
    براي من مهم نيست كه به ليسانسه ها گير ميدهيد يا نه گير ندهيد بهتر است چون يك روز يكي بر ميگر دد ضرب المثلي ميگويد كه به ريش و قباي تان بر ميخورد اساسي.
    در ضمن من اگر در كار كپي پست و اين حرفها بودم خدا اين لياقت را به من نميداد كه به نوشتن اش برسم :دي
    شما اگر نديده ايد حتما شنيده ايد از وضعيت درسي من در فاكولته! من درس را به خاطر نمره تا حالا نخوانده ام كه كپي كنم و نميخوانم ^
    به هر حال تشكر از نظرتات تان

پاسخی بگذارید

