چیزی که عوض دارد…


امدم  سری به کتابخانه عامه شهر هرات بزنم و کتاب مهمی که فقط در کتابخانه پیدا میشد را مطالعه کنم پر چانگی خواهرای عزیز که به کتابخانه به جای کتابخانه به چشم قهوه خانه مینگرند مرا بر ان داشت  که داد مظلومیت خود را هنگامی که برای مطالعه به سکوت نیاز دارم از طریق وبلاگم به گوش جهانیان برسانم واقعا که کتابخانه عامه عجب جایی است !فلاسک چای قند شیرینی حتی بولانی و… همه چی آماده است دوستان با هم قرار میگذارند تا دمی اینجا رابه کافی شاپ تبدیل کنند وای خدای من پس تکلیف این کتابهای خاک خورده چی می شود این ها چه گناهی کردند که دست ازل آنها را به اینجا آورده ؟ از حق که نگذریم خودمان هم که بهتر از اینها نیستیم جالب اش اینجاست  که وقت امتحانات فاکولته وقتی امتحان خواندنی داشتیم خانه بودیم اما وقتی فیزیک داشتیم گروهی می امدیم کتابخانه تا سر مسائل بحث کنیم و آن وقت وای اگر یکی نظرش با نظر من مخالف بود !چیزی که عوض دارد گله ندارد.

10 دیدگاه برای «چیزی که عوض دارد…»

  1. سلام عـــــــــمه !
    خیلی وقت بود بهم سر نزده بودی گفتم یه سری بزنم خوبی سلامتی کجایی ؟
    مطلب که ماشاالله زود به زود اپ میکنی و من رو هم خبر نمی کنی واقعا که …

  2. این حس مشترک ماست. آن زمان ها که تازه کتابخانه عامه هرات تاسیس شده بود فکر می کردم که واقعا خانم ها در هرات به چنین محیط مطاله نیاز دارند.اما بعد از گذشت مدتی فهمیدم بیشتر ازینکه به کتابخانه نیاز داند به کافی شاپ مخصوص خانم ها نیاز دارند.

  3. سلام امید که روزگار درآن دیربروفق مراد باشد

    خوش شدم که آمدید ممنون که این رابطه را خلق کردید

    طاره سروش هستم
    در مورد خودم کمی در پروفایلم نوشته ام
    اردانشکده حقوق سال 2008 فارغ شدم و آمد م آسترالیا
    حال انجا هستم ودرصفحه جادوی وبلاگ حرف های دلم را مینویسم
    خوشحالم که از این طریق دوستانی فرهنگی زیادی یافتم

    همیشه آفتابی باشید

  4. سلام دوست عزيز
    وبلاگ شما با عنوان(عمه سنگری)به شماره 650در فهرست هزاره پيوند به ثبت رسيد
    اميد وارم شما هم با ما همکاري کنيد.
    براي گسترش هرچه بيشتر ارتباط بين هزاره هاي سراسر جهان،لطفا اين کد را در قسمت تنظيمات وبلاگ تان در قسمت که براي کد ها تعين شده جاسازي کنيد و يا اين که در قسمت آخر کد هاي قالب وبلاگ تان بگزاريد
    تشکر از شما

    » مدريت هزاره پيوند»

  5. slm aly amir ki ras gofti mam khon tay r ki d shar qarar mirlim qarar gay mo kitab khanay

  6. سلام
    پس کلی خوش میگذرد کتابخانه رفتن
    تا وقتی که به فرهنگ استفاده از کتاب و کتابخوانی توجه نشه قضیه همینه
    لازمه حتما امدم افغانستان یگ سری هم به اینجا بزنم عمومی است دیگر ها؟؟؟؟

پاسخی بگذارید

