با خدا همه چیز ممکن است


با خودم فکر میکردم ؛ تحقق رویا هایم غیر ممکن است اما خدا گفت هر چیزی ممکن است .

گم شده بودم گیج بودم ؛ فکر میکردم هیچ وقت جوابی پیدا نخواهم کرد اما خدا گفت من هدایتت خواهم کرد.

خود را باختم فکر می کردم نمی توانم از عهده اش بر بیایم اما خدا گفت: تو از عهده هر کاری بر می آیی.

غمگین بودم احساس کردم زیر کوهی از نا امیدی گیر افتادم اما خدا گفت غم هایت را روی شانه های من بگذار.

فکر نمی کردم من آنقدر باهوش باشم اما خدا گفت من به تو خرد لازم را می دهم

بار گناهانم رنجم می داد برای کار های بدی که کرده بودم از خوم عصبانی بودم اما خدا گفت من تو را بخشیدم

ازخودم بدم می آمد فکر کردم هیچ کس مرا دوست ندارد اما خدا گفت من به تو عشق می ورزم

گریه می کردم زیرا تنها بودم اما خدا گفت من همیشه با تو هستم

8 دیدگاه برای «با خدا همه چیز ممکن است»

  1. ” و بگو ستايش فقط برای خدائی است كه فرزندی ندارد و در فرمانروائی هم شريکی ندارد و ضعيف نبوده كه احتياج به مددكاری داشته باشد و او را هر چه بيشتر بزرگ نما.” – سوره اسراء، آیه پایانی

  2. سلام
    مطلب فوق العاده جالب و معنویی بود خوبه هر کسی هر وقت به یاد خدا باشه اینجوری دیگه هیچ وقت خدا تنهاش نمیزاره ، گناهکار نمیمونه نا امید نیست تنها نیست …
    پس همیشه به یاد خدا باشیم تا خدا هم با ما باشه و حضورشو حس کنیم و این کار فقط توسط خود ما امکان پذیر هست (( ایمان )) و (( باور )) به خدا.
    ******
    راستی در مورد این جمله غیر ممکن هم چیزی بخاطرم رسید گفتم حیف است ننویسم یه جمله اینگلیسی هست که میگه البته این جمله خودش اینو میگه.
    IMPOSSIBLE SAYS IMPOSSIBLE
    دفعه اول شاید متوجه نشید ولی این جمله میگه که (( غیر ممکن میگه من ممکن هستم ))
    جالا اینجا رو ببینید.
    IMPOSSIBLE SAYS I’M POSSIBLE

    با تشکر
    پسر ورسی

  3. سلام
    درگذشت عموی گرامی تان را تسلیت می گویم.
    امیدوارم در اعیاد پس از این عید شاد و خندان باشید. تشریف آوری تان به کابل زیبا را (با همه ی نازیبایی هایی که دارد)خیر مقدم می گویم.
    تا درودی دیگر
    بدرود

  4. سلام
    تسلیت میگم.
    در هوای کابل ماسک یادت نره.
    نمیدونم از من ناراحتی کلا ناراحتی من از تو ناراحتم ناراحت از منه؟؟؟؟؟؟

  5. سلام عمه جان!
    عجب سنگری داری
    مطلب تان را در جمهوری سکوت خوانده بودم
    خوش حالم که وبلاگ تان را هم یافتم
    موفق باشد

  6. salam ame sangari jon khosh be halet ke beyne mardome khon garme kabul hasti omidvaram ke az garmihaye anha garm shavi va az sadiye havayash yakh nazani man dar inja az havaye hala ash lezat mibaram vali az tanhayi ranj mibaram

  7. سلام به خواهر عزیز!
    وب زیبا داری و خیلی خوب می نویسی.
    بد نیست اگر سر فرصت به ما هم سر بزنید.
    شاد زی.

پاسخی بگذارید

