برای تو مینویسم لیلی!


سخت ترین لحظه های زندگی لحظه از دست دادن است

لحظه ای که دیگر همه چی برای همیشه تمام میشود. کسی از عزیزانت را از دست میدهی به خروار ها خاک میسپاری و از آن به بعد فقط با عکس های یادگاری و خاطراتش به خود دلداری میدهی

و گاهی هم شاید سخت تر از آن عزیزانی را از دست میدهی که نه به خاک سپاردی نه می توانی فراموشش کنی اما حکومت کائنات به تو این دستور را صادر میکند که بعضی عزیزانت را به فراموشی بسپاری .دستور ترک!تیعید بی هیچ گناهی ؟

عجب حکومتی ؟ چه قوانینی؟گاهی مجبور به ترک آنها میشوی ؛مجبور به ترک همه!همه ی آنهایی که با شادمانی با آنها می زیستی

کدام سختی سخت تر است؟برای یک انسان با این عمر کوتاه تجربه ی این همه سختی برای چه ؟

آری سختی های زندگی آدمی را میسازد.خوب هم میسازد. به آدم یاد میدهد که به هیچ کس وهیچ چیز دل نبندد.با اندیشه ای آزاد زندگی کند .جهانی عشق بورزد و جهانی بیاندیشد ،عشق رهایی می آورد نه اسارت! آنها که اسیرند باید تجدید نظر کنند.

برای تو می نویسم ،اینجا دنیای وبلاگ نویسی دنیایی رهایی افکارت، همان طور که هستند است ،اینجا همه همانند که میخواهند باشند.نیازی به کتمان پس پرده های وبلاگ نیست ،

هیچ اجباری جز حوادث زندگی و مرگ وتولد نیست

من و تو میدانیم که آنقدر قدرت و انرژی استفاده نشده داریم که میتوانیم با آن دنیا را عوض کنیم چه برسد به محیط اطرافمان( فقط باید حواسمان باشد دیگر اسیر نشویم)

من به نیروی تو ایمان دارم همان گونه که به نیروی خودم!

لیلی زیبای من

به من انرژی بده . با هم در دریای امواج مثبت کائنات شناور میشویم .

من هم گاهی چیزهایی داشته و دارم که به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادنشان نیستم .اهدافم، آرزوهایم ،عقایدم… مرا عمه سنگری ساخته اند بدون اینها هیچم!

لیلی جان ورودت را به دنیای وبلاگ نویسی صمیمانه تبریک می گویم دلم می خواهد با همان پشتکار همیشگی که داشتی تلاش کنی

فقط یادت نرود آدمی به امید زنده است امیدوارم و امیدوار باش .به موفقیت و کامیابی بیاندیش . همه ی آنچه را که برایت عزیز است را به صاحب اصلی اش بسپار اون خود نگه بان من، تو، و آما ل مان است

10 دیدگاه برای «برای تو مینویسم لیلی!»

  1. سلام به عمه سنگری !
    ممنون از اینکه از وبلاگ بنده بازدید به عمل اوردید و ما را خرسند نمودید با نظرتان.
    در مورد اینکه پسر ورسی اول درست شد یا دختر ورسی باید بگم که من سال گذشته اوایل خزان این وبلاگ رو به راه انداختم بعد از یک ماه متوجه شدم که وبلاگی به نام دختر ورسی هم هست شاید دختر ورسی زودتر از من به وجود اومده بوده (( ولی فکر کنم ادم مغروری هست )) چون چنده دفه بهش پیشنهاد تبادل لینک دادم ولی قبول نکرد. شاید برای خودش فکرایی کرده شاید ننگ میدونه که پسر ورسی با دختر ورسی تبادل لینک داشته باشن. به هر حال بگذریم …
    وبلاگ خوبی داری این جوروبلاگ ها رو زیاد میخونم مخصوصا روز نوشت ها رو و اتفاقاتی که از روی واقعیت های زندگی نوشته شدن.
    اگه با تبادل لینک موافقید می تونید منو به اسم پسر ورسی لینک بدید و خبر کنید تا در اولین فرصت شما رو هم لینک بدم.
    با تشکر
    پسر ورسی

  2. سلام عمه

    افغانی هستی(فقط کنجکاو شدم) که حتما هستی. مطلب رو خوندم. جالب بود. حده اقلش اینه که میدونی از وبلاگ نویسی به چه صورت باید استفاده کرد. اره عزیز. وبلاگ جایی برای رهایی اندیشه ها است و تفکرات انسانها. بازم آره عزیز. اینجا افغانستان است، جایی که زندگی خیلی سخته. اما همه چیز بستگی به ادم هاش داره. باید عوضش کنیم.

    به قول یاس که میگه بدترین شرایط زندگی من و تو آرزوی یکی دیگه است.

  3. راستی بی اجازه عمه سنگری رو لینک کردم. امیدوارم که راضی باشی

    آخه از مطالب وبلاگت خوشم آمد.

    راستی داخل هستی یا در غربت

    آها یه چیز دیگه، عید قربان رو پیشاپیش تبریک میگم

    موفق باشی

  4. salam.
    khaste nabashi.
    faghat mikhastam begam avalandesh del nade va agar ham midi be har kasi del nade.
    ta motmaen nashodi in kar ro nakon.
    va inke nazar to delet ja baz kone.

    baz ba ham dar moredesh miharfim

    Good Luck

  5. سلام عمه جان عزیز

    مطلب زیبایت را خواندم جالب و با احساس بود

    پیشاپیش عید سعید قربان را به شما و همه هموطنانم تبریک میگویم
    امیدوارم ایام خوبی داشته باشید
    [گل]

    اگر دیدی خداوند ارزویی را در دلت انداخت توان رسیدن به ان را در تو دیده است
    (انتونی رابینز)
    موفق باشی

    با مطلبی اپم

  6. سلام دوست عزیز
    از خواندن مطلب زیبایت خیلی لذت بردم. لذت که نه، خیلی استفاده کردم.
    فراموش کردن عزیزان گرچند خیلی سخت است، در واقع عزیزان رفته هیچ گاه فراموش مان نمی شود و این ماییم که بر خود می قبولانیم که گویا دیگر فراموش شان کرده ایم.
    ….
    نمی خواستم نظر بدهم، در اصل آمده بودم که عید سعید اضحی را به شما تبریک عرض نمایم.
    عیدتان مبارک
    بدرود

  7. عمه عزیزم
    اګر در کامنت ګذاشتن تاخیر کردم دلیلش این بود که نمیدانستم چه بنویسم و میدانی ؟ هنوز هم نمیدانم !به یک تشکر اکتفا میکنم به این امید که حرفهای ناګفته را خودت بدانی

  8. سلام وخسته نباشیدخدمت خواهرعزیزم.تشکرازینکه همیشه درتلاش هستی که وبلاگت روبه روزکنی.این نشان دهنده این هست که خیلی آدم فعال وپرکاری هستی.مطالبت خیلی جالبه.اما امروزمیخوام یک انتقادکوچیک داشته باشم ازشما درموردمطالبتان. این همیشه یک سؤال بزرگه برام.چراهمیشه اکثریت مردم به خصوص کسانیکه تودنیای وبلاگ هستن ازهمه چیزناراضند.همیشه مطالبی مینویسندکه بیانگرغم وخدایی نکرده بدبختیه.خودم شخصاندیدم توی وبلاگی مطالبی درموردخوشی های زندگی نوشته باشن.
    فکرمیکنم تواین دنیاچیزهای خوب زیادی وجودداره که میشه زندگی روباهاشون عوض کرد.

    این چندتاجمله پایین هم توصیه های برادرانه ست.

    اگه چشماتوبازنکنی هیچ وقت روشنایی رونمیبینی.
    اگه میخوای موفق باشی بایدگذشته ای که داشتی روبپذیری وبرای بهبودش تلاش کنی.

    موفق باشی.

  9. salam amejan ba hamin enerji ke dar in darya[zendegi]paro mizani hatman be jahay ke mikhay miresi dar hamey arsehay zendegi movafaq bashi

پاسخی بگذارید

