کار آفرینی 1


امروز که  معصوم را در فاکولته دیدم گفت که دیشب خواب دیده که دنبال کار میگشته با خنده گفتم

خواب دیدی خیر باشه برای ادمی مثل تو خوابش هم زیادی است

اما در واقع مسئله کار و فرصت های شغلی  یکی از مشکلات موجودو عمده  برای جوانان 

 و خانواده ها  میباشد.با خودم گفتم در برابر هر چند نفر از کسانی که دنبال کارند یک نفر در پی ایجاد

کار است؟ یا اصلا در جامعه ما برداشت و تعریف  افراد از کارآفرینی چیست؟ تصمیم گرفتم  که در

این باره مطلب بنویسم هرچند نوشتن این مطلب در وبلاگم بی ربط باشد اما ضرورتش را به بی ربطی اش

ترجیح میدهم هر چند من فیزیک خواندم (همان را هم درست حسابی نخواندم) و فکر میکنم پرداختن به

مسئله کارآفرینی مربوط به اقتصاد دانان شریف جامعه مان است, اما از آنجا که در افغانستان هیچ

چیز سر جای خودش نیست شاید ایشان هم رفته اند نسبیت بنویسند شاید هم معطل آقای کرزی هستند و

نتیجه انتخابات!امیدوارم که وقتی آقای کرزی از بلا تکلیفی در آمدند و خواستند بخشی از سرمایه

ملت را برای ملت مصرف کنند به این مقوله هم بپردازند,جای دوری نمیرود .شاید در این صورت ا

امثال معصوم جرات کنند ازرویا به واقعیت روی بیاورند و دنبال کار بگردند

پاسخی بگذارید

